یکشنبه 8 خرداد 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ياهو خدمات ايميل جديد ويژه ارسال عكس هاي ديجيتالي راه‌اندازي كرد، ايرنا

تهران،خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۰۷‬
علمي. جامعه اطلاعاتي.

شركت "ياهو" در حال آزمايش خدمات ايميل جديد ويژه ارسال عكسهاي ديجيتالي است كه استفاده از آن، ارسال عكس در اينترنت را بسيار تسهيل خواهد كرد.

به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، اين خدمات جديد "ياهو" از روز پنج‌شنبه به صورت رايگان راه‌اندازي شده و كاربران مي‌توانند با مراجعه به آدرس اينترنتي ‪ http://photomail.mail.yahoo.com‬آن را آزمايش كنند.

با استفاده از اين خدمات جديد به نام "فوتوميل"(‪ ،(PhotoMail‬كاربران مي‌توانند تا ‪ ۳۰۰‬عكس را به صورت كوچك شده(‪ (thumbnail‬براي تعداد نامحدودي از دريافت‌كنندگان ، ارسال كنند و از آنجا كه اين تصاوير به صورت كوچك و كم ظرفيت ارسال مي‌شوند، حتي چنانچه ميل باكس دريافت‌كننده از حجم بالايي برخوردار نباشد، باز هم مي‌تواند اين ايميل حاوي ‪ ۳۰۰‬عكس كوچك را دريافت كرده و سپس هر تعداد از تصاوير را كه خواست، به صورت كامل دانلود كند.

در واقع هنگامي كه يك كاربر ايميلي حاوي تعدادي عكس براي كاربري ديگر ارسال مي‌كند، اين عكسها در رايانه‌هاي مركزي "ياهو" ذخيره شده و تنها نمونه‌هاي كوچك و كم ظرفيت شده آنها براي كاربر دوم ارسال مي‌شود كه او مي‌تواند روي هر عكس كوچك دلخواه كليك كرده و عكس بزرگ شده مربوط به همان تصوير را از سرورهاي "ياهو" دانلود كند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ارسال تصاوير به كمك خدمات جديد "فوتوميل" شركت "ياهو" با نصب يك نرم‌افزار كوچك و رايگان روي رايانه ممكن مي‌شود و كاربران مي‌توانند بسيار ساده‌تر از روشهاي مرسوم در خدمات ايميل ساير شركتها، عكسهاي ديجيتالي مورد نظر خود را براي ديگران ارسال كنند.

كارشناسان عقيده دارند شركت "ياهو" با راه‌اندازي "فوتوميل" تلاش كرده‌است تا كاربران بيشتري را از خدمات "هات ميل" شركت مايكروسافت و "جي‌ميل" شركت گوگل به سوي خدمات ايميل خود جلب كند.





















Copyright: gooya.com 2016