چهارشنبه 12 مرداد 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روابط عمومي شركت مخابرات ايران: ضريب نفوذ اينترنت در ايران از متوسط آسيا بالاتر است، ايسنا

كشوري مانند جمهوري اسلامي ايران با گستردگي يك ميليون و ‌٦٣٠ هزار كيلومتر مربع و جمعيتي در حدود ‌٦٧ ميليون و ‌٨٠٠ هزار نفري كه در ‌٣٠ استان كشور شامل ‌٩٩٤ شهر، ‌٣٣٠ شهرستان، ‌٨٧٣ بخش و ‌٦٨ هزار و ‌١٢٠ روستا، از نظر توسعه‌ي ارتباط مخابراتي بسيار حائز اهميت است.

به گزارش سرويس ارتباطات ايسنا از روابط عمومي شركت مخابرات ايران، از اين رو برقراري ارتباط مخابراتي از جاي جاي ميهن اسلامي تا اقصي نقاط جان، امروزه، امري پيچيده و غيرممكن است.

تلاش‌هاي كاركنان مخابرات كشور، ارتباط هموطنان را از طريق بيش از ‌١٨ ميليون و ‌٣٣٠ هزار تلفن ثابت، شش ميليون و ‌٣١٢ هزار تلفن همراه، ‌١٤٥ هزار و ‌١٣٠ پورت سوئيچ دسترسي ديتا، از طريق خطوط انتقال شهري، بين شهري و بين‌الملل توسط ‌٣٠ هزار و ‌٨٩٢ كيلومتر فيبرنوري دراخل كشور، تا اقصي نقاط جهان برقرار مي‌كند.

در اين رهگذر ايجاد بستر مناسب براي ارتباط مشتركان ديتا با شبكه‌ي جهاني اينترنت، گام بزرگ در راستاي كاهش شكاف ديجيتالي در كشور است كه به همت تلاش‌گران شركت مخابرات ايران و شركت‌هاي تابعه اين مهم صورت مي‌پذيرد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بالاتر بودن ضريب نفوذ اينترنت در ايران (‌٢٤/٧ درصد) نسبت به متوسط اين ضريب در آسيا (‌٩/٦ درصد) با در نظر گرفتن ‌١٧١ هزار و ‌٨٥٢ پورت منصوبه‌ي ديتا و PAPها، همچنين وجود يك‌هزار و ‌٩٢٦ مشترك IP، سه هزار و ‌٨٥٧ مشترك X25 و ‌٩٤٧مشترك VPN و ‌٣٧٤ مشترك خطوط اختصاصي ديتا در كشور از جمله گام‌هاي مثبت خانواده‌ي مخابرات كشور است.





















Copyright: gooya.com 2016