چهارشنبه 6 مهر 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خدمات جديد "گوگل ويدئو" تماشاي فيلم درون پنجره مرورگر را ممكن مي‌كند، ايرنا

تهران،خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۷/۰۶‬
علمي. جامعه اطلاعاتي. گوگل.

شركت "گوگل" با بهينه‌سازي خدمات "گوگل ويدئو"ي خود، نياز كاربران به دانلود يك نرم‌افزار براي پخش فيلمهاي ويدئويي ارائه شده در اين خدمات را برطرف كرده‌است.

به گزارش سايت اينترنتي "پي‌سي‌ورلد"، از اين پس كاربران اينترنت مي‌توانند با استفاده از خدمات "گوگل ويدئو"، بدون نياز به دانلود هيچ نرم‌افزار اضافي به طور مستقيم از پنجره مرورگر خود براي تماشاي تصاوير ارائه شده در اين خدمات استفاده كنند.

علاوه بر مورد فوق، شركت "گوگل" هم‌اكنون خدمات "گوگل ويدئو" را كه تا پيش از اين تنها براي كاربران سيستم‌عامل "ويندوز" ارائه مي‌شد، براي كاربران سيستم‌عاملهاي "لينوكس" و همچنين "مك او اس ايكس" شركت "اپل" نيز ارائه كرده‌است.

شركت "گوگل" خدمات "گوگل ويدئو"ي خود را در ماه ژانويه گذشته راه اندازي كرد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين خدمات در ابتدا تنها به ارائه عكسهايي از فيلمهاي مورد درخواست كاربران و اطلاعات تكيملي مربوط به آنها مي‌پرداخت و اين در حالي بود كه شركتهاي ديگري نظير "اي او ال"، "ياهو" و "بلينكس" در همان زمان با ارائه موتورهاي جستجوي ويژه تصاوير ويدئويي با قابليت نمايش اين تصاوير، گوي رقابت را در اين زمينه از گوگل ربوده بودند.

شركت "گوگل" از آن زمان به بهبود و تقويت خدمات "گوگل ويدئو"ي خود پرداخته و هم‌اكنون امكان تماشاي تصاوير ويدئويي درخواستي درون مرورگر اينترنتي و بدون نياز به استفاده از نرم‌افزارهاي اضافي را نيز فراهم كرده‌است.





















Copyright: gooya.com 2016