چهارشنبه 6 مهر 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

همايش سالانه انفورماتيك ايران ‪ ۱۵‬آبان برگزار مي‌شود، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۷/۰۶‬
علمي. جامعه اطلاعاتي. انفورماتيك.

رييس انجمن انفورماتيك ايران گفت: همايش سالانه انفورماتيك ايران پانزدهم آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد.

"لطفعلي بخشي" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه آي تي ايرنا افزود: مجريان و حاميان اين همايش انجمن انفورماتيك ايران و انجمن شركتهاي انفورماتيك مي‌باشد.

وي اظهار داشت: از اهداف برگزاري اين همايش مي‌توان به گراميداشت افراد پيشگام انفورماتيك و فن آوري اطلاعات كشور، معرفي ايرانيان موفق در زمينه فن آوري اطلاعات در جهان اشاره كرد.

وي ادامه داد: گردهمايي سالانه دست اندركاران انفورماتيك و فن آوري اطلاعات كشور براي آشنائي بيشتر و تبادل نظر، به رسميت شناخته شدن روز انفورماتيك و مراسم آن در كشور و مرور ‪ ۵۰‬سال كامپيوتر در ايران مي‌باشد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي تصريح كرد: سخنراني دكتر انواري درباره مدرسه عالي كامپيوتر و سخنراني درباره تاريخچه انفورماتيك و فن آوري اطلاعات در ايران، سخنراني درباره وضعيت آموزش انفورماتيك در ايران از برنامه‌هاي اين همايش است.

بخشي افزود: معرفي و گراميداشت افراد پيشگام انفورماتيك و فن آوري اطلاعات در كشور، سخنراني درباره وضعيت فعلي سخت‌افزار، نرم‌افزار و اينترنت در كشور، معرفي ايرانيان موفق در زمينه فن آوري اطلاعات در جهان و ارتباط زنده با بعضي از پيشگامان در خارج از كشور از طريق اينترنت از ديگر برنامه‌هاي اصلي اين همايش به شمار مي‌رود.

رييس انجمن انفورماتيك ايران گفت: از برنامه‌هاي جنبي اين همايش مي توان به برگزاري نمايشگاه جنبي از نشريات كامپيوتري انجمن انفورماتيك ايران و انجمن شركتهاي انفورماتيك و پخش همزمان مراسم روي شبكه اينترنت اشاره كرد.

بخشي گفت: اكنون، جمع آوري اطلاعات پيشگامان، چاپ كتاب يادواره همايش، سفارش لوح‌هاي تقدير پيشگامان، ثبت نام و پذيرش شركت‌كنندگان در حال انجام است.





















Copyright: gooya.com 2016