چهارشنبه 13 مهر 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شركت "بلينكس" خدمات وبلاگ ويديويي رايگان ارايه مي‌كند، ايرنا

تهران،خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۷/۱۳‬
علمي. جامعه اطلاعاتي. بلينكس.

شركت ارايه‌دهنده خدمات جستجوي اينترنتي "بلينكس"، خدمات رايگان جديدي را راه‌اندازي كرده است كه كاربران مي‌توانند با كمك آن به ذخيره تصاوير ويديويي در وبلاگهاي خود پرداخته و آنها را به دلخواه خود به روز نگاري كنند.

به گزارش پايگاه اينترنتي "تك وب"، خدمات جديد اين شركت با نام "بلينكس.تي وي" (‪ (Blinkx.tv‬علاوه بر امكان ايجاد وبلاگهاي ويديويي، براي كاربران امكان دانلود فايلهاي ويديويي موجود در اين وبلاگها به رايانه‌هاي شخصي و يا رايانه‌هاي جيبي را نيز فراهم مي‌كند.

شركت "بلينكس" اعلام كرده است فايلهاي ويديويي كاربران را به فرمت "فلش" تغيير داده و از آنها يك نسخه صوتي نيز تهيه مي‌كند و اين فايلها را به مجموعه قابل جستجوي خود مي‌افزايد.

اين شركت چندي پيش نيز خدمات رايگاني راه‌اندازي كرد كه كاربران اينترنت مي‌توانند با استفاده از آن در ميان برنامه‌هاي راديويي و تلويزيوني موجود در اينترنت به جست و جو پرداخته و به طور خودكار موارد مورد نظر خود را دانلود كنند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين خدمات "بلينكس" با نام "اسمارت فيد" در ميان برنامه‌هاي پخش شده بيش از ‪ ۳۰‬شبكه راديويي و تلويزيوني، از جمله "بي‌بي‌سي"، "سي‌ان‌ان" و "ان‌بي‌سي"، به جستجوي خواسته‌هاي كاربران مي‌پردازد.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي آگاهي از خدمات جالب "بلينكس" به آدرس اينترنتي ‪ www.blinkx.com‬ مراجعه كنند.





















Copyright: gooya.com 2016