جمعه 4 آذر 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايران جز پنج كشور اول دنيا در پديده وبلاگ‌‏نويسي است، ايلنا

مديرعامل واسط تجارت الکترونيک در گفت و گو با ايلنا:
وبلاگ‌‏نويسي در ايران تنها راه بيان آزاد عقايد و نظريات است
وبلاگ‌‏نويسي بدون نظارت صحيح مي‌‏تواند به قهقهرا برود


تهران- خبرگزاري كار ايران

وبلاگ‌‏نويسي در فضاي نسبتاً سياسي ايران، يكي از موثرترين و دست يافتني‌‏ترين ابزار بيان آزاد و بدون محدوديت عقايد و نظريات است.
مهندس رامين عرفانيان, مديرعامل واسط تجارت الكترونيك, در گفت و گو با خبرنگار ايلنا, با بيان اين مطلب كه يكي از دلايل رشد وبلاگ‌‏نويسي فارسي در ايران, امكان بيان آزاد و بدون محدوديت عقايد, نظريات و ايده‌‏هاي افراد است, اظهارداشت: اين موضوع در فضاي نسبتاً سياسي ايران, يك مزيت محسوب و مورد استقبال صدها هزار نفر قرار گرفته است.

مهندس عرفانيان, در ادامه افزود: انقلاب وب‌‏لاگ‌‏نويسي كه طي سال‌‏هاي گذشته در ايران ايجاد شده, ما را جزو پنج كشور اول دنيا در پديده وبلاگ‌‏نويسي كرده است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي, خاطرنشان‌‏كرد: در ساير كشورها راه‌‏هاي متعددي براي ابراز عقايد اجتماعي, اقتصادي و سياسي وجود داشته؛ ولي در ايران يكي از موثرترين و دست يافتني‌‏ترين ابزار براي اين امر, وبلاگ‌‏نويسي است.
مديرعامل واسط تجارت الكترونيك, با بيان اين مطلب, كه وبلاگ‌‏نويسي نقش مهمي در گسترش فرهنگ استفاده از اينترنت و انجام امور اقتصادي و اجتماعي به وسيله آن دارد, عنوان‌‏كرد: در كنار اين كاربردها, وبلاگ‌‏نويسي تبعات منفي بسياري مي‌‏تواند در پي داشته باشد.
وي, خاطرنشان‌‏كرد: وبلاگ نيز مانند هر پديده ديگري بدون نظارت سالم و صحيح مي‌‏تواند به وسيله درصد كمي از كاربران به قهقهرا برود.
مديرعامل واسط تجارت الكترونيك, ضمن تاكيد بر لزوم نظارت بر اين پديده, گفت: اين نظارت به هيچ عنوان نبايد خفقان‌‏آور و دست و پاگير باشد.





















Copyright: gooya.com 2016