جمعه 11 آذر 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آيا ADSL، دايل‌آپ را از دور خارج مي‌كند؟ ايسنا

عضوانجمنISP‌ها:
درآينده «دايل‌آپ» جايگاهي در بازار اينترنت نخواهد داشت



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات


يكي از اعضاي انجمن ISP‌ها اعتقاد دارد كه سيستم دايل آپ در آينده تاثير كمتري بر روي بازار اينترنت خواهد گذاشت و مخابرات نيز بايد در جهت بازسازي بسترهاي موجود حركت كند.

مهندس «محمد اسمي» ‌در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: در حال حاضر پيشرفت تكنولوژي به گونه‌اي است كه اتصال به دنياي اينترنت را بهتر از گذشته كرده است و به طور حتم سيستم دايل آپ در آينده جايگاهي در بازار اينترنت نخواهد داشت.

وي ادامه داد: توسعه‌ي خطوط پرسرعت اينترنت بستگي به سياست‌هاي دولت در ترويج دولت الكترونيك دارد و بايد بسترهاي لازم فراهم شود تا نياز به خطوط ADSL در جامعه ايجاد شود.

وي با بيان اين كه زيرساخت‌هاي مخابراتي قديمي‌هستند، خاطر نشان كرد: زيرساخت‌هاي مخابراتي مناسب نيست و اين امر بخش خصوصي را در استفاده از تكنولوژي‌هاي جديد دچار مشكل كرده است.

وي معتقد است: بايد نياز به خطوط پرسرعت اينترنت در جامعه ايجاد شود و دولت بايد سياست‌گذاري‌هاي خود را در جهت پيشرفت دولت الكترونيك قرار دهد تا تعداد كاربران افزايش پيدا كند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اسمي‌ تاكيد كرد: با وجود شرايط كنوني و بسترهاي قديمي‌ امكان تغيير تعداد كاربران در كوتاه مدت وجود ندارد و شركت‌هاي خصوصي با استفاده از تكنولوژي‌هاي جديد سعي مي‌كنند قديمي‌ بودن بسترها را جبران كنند.

وي با تاكيد بر اين كه بسترهاي مخابراتي بايد بازسازي شود، گفت: هزينه خطوط پرسرعت اينترنت، در آينده كمتر از 10 هزار تومان خواهد بود و شركت مخابرات بايد برنامه‌هاي خود را در جهت ترويج اينترنت قرار دهد.





















Copyright: gooya.com 2016