جمعه 28 بهمن 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يك‌سوم كاربران اينترنتي آمريكا با هدف "تفريح" وارد اينترنت مي‌شوند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات


بر اساس نتايج جديدترين نظرسنجي‌ها،‌ يك‌سوم كاربران اينترنتي آمريكا تنها با هدف " تفريح" وارد اينترنت مي‌شوند تا اينكه بخواهند ايميل‌هاي خود را بخوانند يا از موتورهاي جستجوگر استفاده كنند.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، نتايج اين نظرسنجي حاكي از آن است كه اينترنت گزينه ديگري براي كاربران اينترنتي است تا زمان‌شان را به دلخواه خود سپري كنند و اين عواقب و پيامدهاي چشمگيري خواهد داشت.

بيش از يك سوم شهروندان آمريكايي كه در اين نظرسنجي مورد پرسش قرار گرفتند،‌ اعلام كردند كه تنها با هدف تفريح و گذران وقت وارد اينترنت مي‌شود كه اين ميزان در مقايسه با سال گذشته افزايش چشمگيري را نشان مي‌دهد. آنها همچنين اظهار داشتند هيچ هدف خاصي براي ورود به اينترنت ندارند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين مطالعه نشان مي‌دهد كه در ماه دسامبر گذشته 34 درصد مرداني كه وارد اينترنت شدند‌، تنها با هدف "تفريح" به اين امر اقدام كردند كه اين ميزان براي زنان 26 درصد است.همچنين 52 درصد از پاسخ دهندگان اعلام كردند ايميل‌هاي شخصي‌شان را هر روز چك مي‌كنند.

در اين نظرسنجي استفاده از موتور جستجو با 38 درصد و مطالعه اينترنتي اخبار با 31 درصد از اهداف دوم و سوم كاربران براي ورود به اينترنت بوده است.





















Copyright: gooya.com 2016