دوشنبه 8 اسفند 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ويستا سرانجام در شش نسخه مي‌‏آيد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

در بين مجموعه ويستا، هيچ نسخه ويژه‌‏اي براي شركت‌‏هاي كوچك وجود ندارد.

به گزارش ايلنا، شركت مايكروسافت در حالي كه هنوز كاربر روي كد منبع ويندوز ويستا را به پايان نرسانده، شديدا درگير تصميم‌‏گيري در مورد شمار نسخه‌‏هايي از اين سيستم عامل است كه بر اساس برنامه اين شركت عرضه خواهد شد.
منابع نزديك به اين شركت مي‌‏گويند: مايكروسافت سرانجام به اين نتيجه رسيده كه 6 نسخه از ويندوز را عرضه كند. بهترين نسخه ويندوز ويسا به ULTIMATE معروف خواهد بود كه بارزترين مشخصات نسخه‌‏هاي خانگي و شركتي را در هم ادغام كرده است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مايكروسافت قصد دارد در نيم سال دوم همه نسخه‌‏ها را عرضه كند.
قبلا اين شركت اعلام كرده بود كه 8 نسخه از ويندوز را عرضه خواهد كرد؛ اما اكنون شمار نسخه‌‏ها به 6 مورد كاهش يافته كه عبارتند از ULTIMATE، HOME BASIC ، HOME PREMIUM ، BUSINEN ، ENTERPRISE و يك نسخه معروف به STARTER كه صرفا بر روي رايانه‌‏هاي جديد در بازارهاي نوظهور عرضه خواهد شد.
نسخه‌‏هاي نهايي مايكروسافت، با نسخه‌‏هايي كه قبلا اين شركت اعلام كرده بود، تفاوت چنداني ندارد. به استثناي يك مورد و آن اين‌‏كه هيچ نسخه خاصي براي شركت‌‏هاي كوچك در بين اين مجموعه وجود ندارد؛ اما در عوض مايكروسافت، شماري از قابليت‌‏هاي ويژه اين شركت‌‏ها را به نسخه BUSINESS ويستا اضافه كرده است.





















Copyright: gooya.com 2016