دوشنبه 21 فروردین 1385   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مايكروسافت درحال طراحي يك نرم‌افزار آهنگسازي پيشرفته به‌نام "موناكو" است، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۵/۰۱/۲۱‬

شركت "مايكروسافت" در حال آماده‌سازي يك نرم‌افزار آهنگسازي پيشرفته ويژه استفاده كاربران خانگي و غيرحرفه‌اي است.

به گزارش سايت اينترنتي "پي‌سي مگزين"، نرم‌افزار جديد موسوم به "موناكو" (‪ (Monaco‬با برخورداري از امكانات و "سمپل"هاي متنوع به كاربران اجازه خواهد داد از رايانه شخصي خود براي توليد، ضبط و ويرايش موسيقي استفاده كنند.

نرم‌افزار "موناكو" براي استفاده بهينه در سيستم‌عامل آينده مايكروسافت به نام "ويندوز ويستا" طراحي شده اما هنوز مشخص نيست كه اين شركت نرم‌افزار "موناكو" را به عنوان جزيي از "ويستا" عرضه خواهد و يا اينكه به صورت محصولي جداگانه به بازار خواهد داد.

سيستم‌عامل "ويندوز ويستا" كه تا پايان سال ميلادي جاري و يا اوايل سال ميلادي آينده به بازار خواهد آمد داراي امكانات صوتي و تصويري و چند رسانه‌اي بسيار متنوعي خواهد بود.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به طور مثال نرم‌افزار مشهور "مديا پلير" در "ويستا" به يك برنامه صوتي و تصويري كامل و جذاب بدل شده و برنامه "دي وي دي ميكر"(‪(DVD Maker‬ نيز امكانات جالبي را براي ساخت و ويرايش تصاوير ويدئويي در اختيار كاربران "ويستا" قرار مي‌دهد و همچنين برنامه "ويندوز فوتو گالري"(‪Gallery‬ ‪ (Windows Photo‬قابليت مديريت عكسهاي ديجيتالي را به "ويندوز" آورده كه به كمك آن مي‌توان به راحتي عكسها را مديريت، طبقه بندي، ويرايش و چاپ كرد.

هم‌اكنون شركت "اپل" نيز يك نرم‌افزار آهنگسازي كارامد ويژه استفاده كاربران خانگي را به نام "گارج بند"(‪ (GarageBand‬عرضه مي‌كند كه به نظر مي‌رسد محصول جديد "مونكا"، رقيب اصلي اين نرم‌افزار خواهد بود.





















Copyright: gooya.com 2016