جمعه 15 اردیبهشت 1385   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عرضه سيستم‌عامل جديد "ويندوز ويستا" باز هم به تاخير خواهد افتاد، ايرنا

تهران،خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۵/۰۲/۱۴‬

شركت تحقيقاتي "گارتنر" اعلام كرد زمان ورود سيستم‌عامل جديد شركت "مايكروسافت" به بازار احتمالا باز هم با تاخير بيشتر مواجه خواهد شد.

به گزارش سايت اينترنتي "سي‌نت نيوز.كام"، در حالي كه شركت مايكروسافت در ابتدا زمان عرضه سيستم‌عامل جديد "ويندوز ويستا" به بازار را اواخر سال ‪ ۲۰۰۶‬اعلام كرده بود، اين شركت در ماه مارس گذشته زمان عرضه "ويستا" را به اوايل سال ‪ ۲۰۰۷‬موكول كرد و هم‌اكنون محققان "گارتنر" زمان عرضه "ويستا" به بازار را حتي ديرتر از اين تاريخ پيش‌بيني كرده‌اند.

با وجود آنكه مقامات "مايكروسافت" همچنان بر تاريخ اعلام شده خود، يعني اوايل سال ‪ ،۲۰۰۷‬در زمينه ورود نسخه نهايي "ويستا" به بازار تاكيد مي‌كنند، اما محققان شركت "گارتنر" عقيده دارند اين واقعه مهم ديرتر از زمان ذكر شده به وقوع خواهد پيوست.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




با توجه بدانكه مايكروسافت در سه ماهه دوم سال جاري دومين نسخه آزمايشي(‪ (Beta 2‬از "ويندوز ويستا" را منتشر خواهد كرد، كارشناسان عقيده دارند اين شركت به زمان زيادي براي رفع معايب گزارش شده توسط كاربران اين نگارش آزمايشي نياز خواهد داشت و به همين علت نمي‌تواند در زمان مقرر نسخه نهايي "ويستا" را وارد بازار كند.

"ويندوز" سيستم‌عامل مورد استفاده در بيش از ‪ ۹۰‬درصد رايانه‌هاي شخصي جهان است و ورود نسخه جديد آن به بازار تاثير مستقيم بر بازار محصولات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري مختلف در سرتاسر جهان خواهد داشت و از اين رو مشخص بودن زمان دقيق ورود اين سيستم‌عامل جديد مايكروسافت به بازار داراي اهميت فراواني است.





















Copyright: gooya.com 2016