سه شنبه 7 شهریور 1385   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگاه ام‌پی‌تری‌پلير جديد "سن‌ديسک" با ويژگی‌های برتر به بازار آمد، ايرنا

تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۵/۰۶/۰۷‬

شرکت "سن‌ديسک" دستگاه "ام‌پی‌تری‌پلير" جديدی به بازار داده‌است که با قيمتی مشابه، قابليتها و ويژگی‌های بسيار بيشتری را در مقايسه با دستگاه‌های مشابه "آی‌پاد" شرکت "اپل" ارائه می‌دهد.

دستگاه جديد "سن ديسک" که بيشتر شهرت خود را در زمينه توليد کارتهای حافظه پيشرفته کسب کرده، "سن ديسک يی‪ "۲۸۰‬نام دارد. اين دستگاه با ‪۸‬ گيگابايت حافظه تنها ‪ ۲۴۹‬دلار قيمت دارد و اين در حالی است که شرکت "اپل" مدل "آی‌پاد نانو" از دستگاه‌های ام‌پی‌تری‌پلير خود را که تنها ‪۴‬ گيگابايت گنجايش داشته و از امکانات کمتری نيز برخوردار است، با همين قيمت عرضه می‌کند.

دستگاه جديد شرکت "سن ديسک" به علاوه به قابليت استفاده از کارتهای حافظه از نوع "مايکرو اس‌دی" نيز مجهز است و از آنجايی که همين شرکت کارتهای حافظه "مايکرو اس‌دی" با گنجايش دو گيگابايت را نيز به بازار داده، با توجه به حافظه ‪ ۸‬گيگابايتی داخلی اين دستگاه می‌توان با استفاده از کارت حافظه به گنجايش ‪ ۱۰‬گيگابايتی دست يابد.

اين دستگاه به گيرنده امواج راديويی اف‌ام، قابليت ضبط صدا و همچنين قابليت پخش تصاوير ويدئويی نيز مجهز است که هيچ کدام از اين قابليتها در دستگاه "آی‌پاد نانو" ديده نمی‌شوند.

اقدام "سن‌ديسک" در زمينه معرفی اين محصول جديد در حالی صورت می‌گيرد که شرکت "مايکروسافت" نيز کم کم خود را برای عرضه دستگاه مشابه خود آماده می‌کند.

دستگاه "ام‌پی‌تری پلير" شرکت مايکروسافت با نام "زيون" توسط شرکت "توشيبا" توليد خواهد شد و دارای يک صفحه نمايش رنگی کريستال مايع بوده، از يک هارد ديسک ‪ ۳۰‬گيگابايتی استفاده کرده و به انواع فن‌آوری‌های ارتباط بی‌سيم مجهز خواهد بود.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





شرکت "اپل" در سالهای اخير موفق شده با عرضه دستگاه "آی‌پاد" و همچنين فروش ترانه‌های موسيقی از طريق خدمات اينترنتی "آی‌تيونز" بيش از ‪ ۵۰‬درصد بازار جهانی دستگاه‌های "ام‌پی‌تری پلير" و موسيقی ديجيتال را به خود اختصاص دهد اما هم‌اکنون با عرضه محصولاتی نظير دستگاه جديد "سن ديسک" و ام‌پی‌تری‌پلير "زيون" شرکت مايکروسافت، "اپل" در اين زمينه با رقبای سرسخت جديدی مواجه شده‌است.





















Copyright: gooya.com 2016