دوشنبه 15 آبان 1385   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"مايکروسافت" وب سايت خدمات موسيقی ديجيتالی "زيون" را راه‌اندازی کرد، ايرنا

تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۵/۰۸/۱۴‬

شرکت "مايکروسافت" روز شنبه وب سايت جديد زيون(‪ (www.zune.net‬را ويژه ارائه خدمات موسيقی ديجيتالی در اينترنت راه‌اندازی کرد.

به گزارش سايت اينترنتی "بی‌بی‌سی‌نيوز"، شرکت مايکروسافت پيش از اين وب سايتی به نام "ام‌اس‌ان ميوزيک" را جهت فروش اينترنتی ترانه‌های موسيقی ارائه کرده بود، اما هم‌اکنون وب سايت جديد "زيون" را جايگزين آن کرده و به علاوه در اين وب سايت جزييات مربوط به دستگاه "ام‌پی‌تری‌پلير" خود را که با همين نام از روز ‪ ۱۴‬نوامبر به بازار عرضه می‌شود، تشريح کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند در اين وب سايت ترانه‌های مورد علاقه خود را به قيمت ‪ ۹۹‬سنت به ازای هر ترانه، از ميان ميليونها ترانه موجود خريداری و دانلود کنند. به علاوه در آينده در اين وب سايت اطلاعات و مقالات جامعی نيز در رابطه با هنرمندانی که ترانه‌های آنها برای فروش ارائه شده، عرضه خواهد شد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





به گفته کارشناسان، مايکروسافت در حقيقت وب سايت و دستگاه
ام‌پی‌تری‌پلير "زيون" را به منظور رقابت با خدمات فروش موسيقی اينترنتی "آی‌تيونز" شرکت "اپل" و دستگاه‌های "آی‌پاد" همين شرکت عرضه کرده است.

دستگاه "زيون" شرکت مايکروسافت که در کارخانجات شرکت ژاپنی "توشيبا" ساخته می‌شود، علاوه بر امکان پخش فايلهای موسيقی به يک راديوی موج کوتاه نيز مجهز است و با برخورداری از يک نمايشگر "ال‌سی‌دی" کوچک، امکان پخش فايلهای ويديويی را نيز داراست. اين دستگاه دارای يک هارد ديسک ‪۳۰‬ گيگابايتی، کافی برای ذخيره تقريبا ‪ ۵‬هزار ترانه موسيقی است.





















Copyright: gooya.com 2016