یکشنبه 1 بهمن 1385   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ياهو مسابقه فيلم‌های ويديويی ‪ ۳۰‬و ‪ ۶۰‬ثانيه‌ای برگزار می‌کند، ايرنا

تهران،خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۵/۱۱/۰۱‬

شرکت ياهو از جوانان تهيه‌کننده فيلم‌های کوتاه ويديويی برای طرح موضوعات مورد علاقه سياسی و اجتماعی آنها در يک رقابت اينترنتی دعوت به عمل آورده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، موتور جستجوی اينترنتی ياهو اعلام کرد حامی انحصاری مسابقه ‪ (FYI) film your issue‬خواهد بود که هدف از آن مشارکت دادن جوانان در گفت و گوی همگانی است.

براين اساس جوانان ‪ ۱۶‬تا ‪ ۲۵‬ساله از سراسر جهان برای تهيه فيلم‌های ويديويی ‪ ۳۰‬و ‪ ۶۰‬ثانيه‌ای در مورد موضوعات معاصری که از نظر آنها مهم است دعوت شده‌اند.

اين فيلم‌ها به وب سايت ويرايش و ميکس مجدد ويديويی ‪www.jumpcut.com‬ ارسال خواهند شد. قوانين شرکت در مسابقه در وب سايت
‪ www.filmyourissue.com‬قابل مشاهده است.

جيسون زاجاک معاونت رسانه‌های اجتماعی ياهو پيش بينی کرد با انفجار ويديو آنلاين، نسلی از فيلم‌سازان جوان و با استعداد در حال ظهور است.

ويديو قدرت انتقال پيامهايی را دارد که هيچ رسانه ديگری مانند آن نيست. ‪ ، FYI‬ياهو و ‪ Jumpcut‬اين جوانان را قادر می‌سازد علايق مدنی و خلاقانه خود را در قالب موضوعات مختلف اجتماعی بيان کنند.

ياهو ميزبانی را به عهده خواهد داشت و به بازديدکنندگان از وب سايت اين امکان را می‌دهد که به فيلم‌های دلخواه خود رای بدهند و علاوه بر ويرايش رايگان ويديو آنلاين، ابزار انتشاراتی در اختيار کاربران قرار می‌دهد.

فهرست رسمی داوران شامل والتر کرونکايت خبرنگار، جان کاساک هنرپيشه، پيتر جکسون سازنده فيلم ارباب حلقه‌ها و تری سمل مسئول اجرايی ياهو است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





هيث‌کليف راتمن رييس سايت ‪ FYI‬می‌گويد با استفاده از رسانه فيلم‌های ويديويی توليدی کاربران، تريبون فوق‌العاده‌ای در اختيار نسل جوان قرار داده است تا نظر خود را در گفتگوهای مهم همگانی در مورد مسائل مهم اجتماعی مطرح کنند.

از اول ماه فوريه آثار دريافتی در جامپ کات به نمايش درمی‌آيد و مهلت ارسال آثار تا ‪ ۱۵‬آوريل ‪ ۲۰۰۷‬است.

جوايز اين مسابقه شرکت در "يونيورسال پيکچرز" و سفر به نيويورک برای شرکت در مراسم اهدای جوايز ‪ FYI ۲۰۰۷‬در مقر سازمان ملل است.





















Copyright: gooya.com 2016