چهارشنبه 9 خرداد 1386   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ويژگی نمايش چشم‌انداز خيابان‌ها، به نقشه‌ی گوگل افزوده شد، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتی -فناوری اطلاعات

با افزوده شدن ويژگی نمايش چشم‌انداز خيابانی در سرويس نقشه‌ی گوگل، کاربران اينترنتی آمريکايی می‌توانند از مرورگر وب خود به طور مجازی در اطراف شهر به گردش پرداخته و در خيابان‌ها قدم بزنند.

به گزارش سرويس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گوگل اعلام کرد که امکان مشاهده‌ی نقشه‌ی خيابان‌های شهرهای مختلف آمريکا را فراهم کرده که به کاربران وب، چشم‌اندازی با تصاوير۳۶۰ درجه‌ای از خيابان‌ها را در کنار نمای کلی از بالای شهرها که پيش از اين در Google Maps عرضه کرده بود، می‌دهد.

بنا بر اعلام گوگل، با عرضه‌ی ويژگی جديد در Google Maps، تصاوير خيابان برای نقشه‌های منطقه‌ی سانفرانسيسکو، نيويورک، لاس وگاس،‌ دنور و ميامی ‌موجود بوده و به زودی در نقشه‌های مناطق ديگر نيز منظور می‌شوند.

به اين ترتيب کاربران می‌توانند در سرويس Google Maps، از مرورگر وب خود به طور مجازی به گردش در خيابان‌های شهر پرداخته، رستوران‌ها و مراکز ديگر را چک کرده و حتی در ايستگاه اتوبوس و علامت خيابان‌ها برای تهيه‌ی نقشه‌ی سفر زوم کنند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




گوگل همچنين از طرح خود برای عرضه‌ی ابزار Mapplets خبر داد که به طراحان نرم‌افزاری مستقل امکان ساخت برنامه‌های کوچکی را می‌دهند که می‌توانند در کنار سرويس Google Maps به نمايش در‌آيند.

با کمک اين ابزار می‌توان اطلاعات متنوعی را همچون اندازه‌گيری مسافت ميان دو نقطه‌ی موجود در نقشه را نمايش داد.





















Copyright: gooya.com 2016