شنبه 10 آذر 1386   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اينترنت کوتاه‌ترين مسير را برای رسيدن به مقصد در تهران نشان می‌دهد، ايرنا

تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۶/۰۹/۱۰‬

سامانه "کاوشگر تهران" برای ارايه اطلاعات مکانی به شهروندان تهرانی توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران راه‌اندازی شد.

مدير پروژه توسعه سرويس‌های اطلاعات جغرافيايی در محيط وب و شبکه تلفن همراه اين سازمان با بيان مطلب فوق گفت: اين سامانه کاوشگر در تمامی معابر شهر تهران آدرس مورد نظر شهروند را جستجو می‌کند و همچنين مردم را در يافتن بهترين و کوتاه‌ترين مسير بين دو نقطه کمک می‌کند.

"مهدی فراهانی" روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار آی‌تی ايرنا افزود:
در سامانه کاوشگر تهران، امکان ثبت اطلاعات و تصاوير توسط شهروندان بر روی نقشه برای تکميل اطلاعات در نظر گرفته شده است که اين اطلاعات توسط کارشناسان سامانه ارزشيابی شده و پس از تاييد مورد استفاده قرار می‌گيرد.

فراهانی بيان داشت: لينک "کاوشگر تهران" در سمت راست سايت شهرداری بر روی آدرس اينترنتی ‪ WWW.tehran.ir‬قرار دارد.

از جمله مواردی که اين کاوشگر در حال حاضر قادر به ارايه اطلاعات در مورد آن است می‌توان به مراکز بهداشتی، درمانی، مساجد، معابر اشاره کرد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی اظهار داشت: اين سامانه کاوشگر به طور مدام به روز می‌شود و همچنين قرار است امکانات و اطلاعات آن افزايش يابد.

اين کارشناس ادامه داد: هدف از راه‌اندازی اين سامانه کاوشگر "اطلاع رسانی" به شهروندان تهرانی است و شهرداری را در پيشبرد اهداف "شهر الکترونيک" کمک می‌کند.

فراهانی افزود: شهروندان تهرانی می‌توانند اطلاعات نقشه اين کاوشگر را به روز کنند به عنوان مثال يک گل فروش می‌تواند آدرس و نام گل فروشی خود را به اين سامانه بيافزايد.

مدير پروژه سامانه کاوشگر تهران ادامه داد: سازمان فناوری اطلاعات قصد دارد تا با آماده‌سازی و ارايه سرويس‌های متنوع‌تر بر روی پايگاه اينترنتی شهرداری تهران، ارايه الکترونيکی خدمات شهرداری را افزايش دهد.





















Copyright: gooya.com 2016