چهارشنبه 14 آذر 1386   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابزار ضد کپی غيرقانونی در ويستا حذف می‌شود، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتی -فناوری اطلاعات


مايکروسافت به‌دنبال شکايت کاربران ويندوز ويستا، ابزار ضد کپی غيرقانونی که اجرای ويستا را غير فعال کرده، حذف می‌کند.

به گزارش سرويس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ابزار ضد کپی غيرقانونی ويستا که برای ممانعت از استفاده‌ی کاربران کپی‌های غيرقانونی ويستا از برخی ويژگی‌های آن طراحی شده است دارای ايراد بوده و از زمان عرضه‌ی آن بسياری از کاربران ويندوز ويستا مدعی بودند کپی‌های قانونی ويستا از کار افتاده‌اند.

مايکروسافت اعلام کرده که تلاشهايش موجب کاهش آمار استفاده غيرقانونی از نرم‌افزار اين شرکت شده و شمار کپی‌های تقلبی ويستا نصف ميزان کپی‌های تقلبی ويندوز اکس پی بوده است.

بر اساس اين گزارش مايکروسافت رويکرد جديد خود را تغيير تاکتيک‌ها توصيف کرده و اين تغيير مذکور در سرويس پک يک ويندوز ويستا منظور شده است.

بنا بر اعلام کسانی که يک کپی از ويستا را خريداری می‌کنند يا اين ويندوز در رايانه‌های خريداری شده از پيش نصب شده است، بايد سيستم عامل خود را به تاييد مايکروسافت برسانند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ابزار آنلاينی که windows Genuine Advantage نام دارد اعتبار و قانونی بودن سيستم عامل را تاييد می‌کند و اگر تشخيص دهد کپی مذکور غيرقانونی است ويستا را قفل می‌کند اما بسياری از خريداران ويستا شکايت کرده‌اند که اين سيستم کار نمی‌کند و در کپی‌های قانونی پيام‌های خطا ظاهر می‌شوند.





















Copyright: gooya.com 2016