جمعه 14 دی 1386   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيش بينی رشد تبليغات اينترنتی در سال ۲۰۰۸، مهر

نتايج تحقيقات يک شرکت تحقيقاتی بازار تبليغات نشان می دهد که در سال ۲۰۰۸ تبليغات جهانی آنلاين با يک رشد ۶ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه می شوند.
به گزارش خبرگزاری مهر، بازار آگهيهای تبليغات جهانی آنلاين که در سال ۲۰۰۷ رشد بی سابقه ای را نشان داد امسال نيز به رشد خود ادامه خواهد داد.

پيش بينيهای شرکت GroupM درخصوص سرمايه گذاريهای بخش تبليغات در سال ۲۰۰۸ نشان می دهد که کانال اينترنت در اين بازار با يک رشد شش درصدی نسبت به سال ۲۰۰۷ مواجه می شود.

براساس گزارش وب نيوز، اين رشد ۶ درصدی در شرايطی به دست می آيد که رشد تبليغات در رسانه های سنتی از جمله راديو، تلويزيون و روزنامه ها نبايد بيشتر از ۵/۱ درصد باشد.

پتانسيل تبليغات آنلاين برپايه رشد مدلهای جديد ارتباطات و سرگرميهای ديجيتالی، شبکه های اجتماعی، تلويزيون اينترنتی و تلويزيون روی تلفن همراه در سال جاری بيش از گذشته ظهور می يابد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




همچنين به گفته تحليلگران GroupM دو سوم اين رقم رشد ۶ درصدی به خاطر تلاشهای موتورهای جستجو در توسعه اين بازار به دست می آيد.

در حقيقت از اواسط سال ۲۰۰۷ غولهای اينترنتی شامل گوگل، ياهو و مايکروسافت رقابت پر قدرتی را برای در اختيار گرفتن بازار تبليغات آنلاين آغاز کردند.





















Copyright: gooya.com 2016