سه شنبه 28 اسفند 1386   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

در آستانه‌ي سال نو؛ امكان ارسال 200 ميليون پيامك در روز؛ مشتركان پيامشان را ساعتي قبل يا بعد از تحويل سال بفرستند، ايسنا

بر اساس برنامه‌ريزي‌ها و پيش‌بيني‌هاي انجام شده امكانات لازم براي ارسال 200 ميليون پيامك در روز و در ايام تعطيلات نوروز وجود دارد.

عباسعلي ابوالفضلي - مدير كل روابط عمومي شركت ارتباطات سيار - در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با تاكيد بر اينكه مشتركان در زمان تحويل سال جديد مشكلي براي ارسال پيامك نخواهند داشت، اظهار كرد: تمهيدات لازم براي اين كار انجام شده اما توصيه‌اي كه ما به عنوان مسوولان شبكه‌ي همراه اول به مشتركان داريم اين است كه حتي المقدور مشتركان پيامك‌هاي خود را يك يا دو ساعت قبل و بعد از زمان تحويل سال نو مبادله كنند.

وي گفت: يكي از پرترافيك‌ترين زمان‌ها در طول سال ايام نوروز است به ويژه به دليل سفرهايي كه به جاهايي مانند شمال كشور، مشهد، ‌شيراز و اصفهان مي‌شود و مردم براي ارسال پيامك و برقراري تماس با مشكل مواجه مي‌شوند، اما براي اين ايام تمام تلاش‌مان را انجام داده‌ايم.

ابوالفضلي ادامه داد: افزايش ظرفيت IN تا 10 ميليون يكي از اقدامات توسعه‌اي مهم ما محسوب مي‌شود و در زمينه HLR نيز مشكلي نخواهيم داشت، بنابراين مشتركان به راحتي خواهند توانست پيامك‌ها و تماس‌هاي خود را در ايام نوروز داشته باشند.

ابوالفضلي با تكذيب هر نوع خبري مبني بر اختلالات تماس‌ها در چند روز اخير تصريح كرد: هر نوع اختلالي را تكذيب مي‌كنيم اما در صورت وجود اختلال در محدوده‌ي جغرافيايي خاص دلايل آن را بررسي خواهيم كرد، زيرا اين امكان وجود دارد كه اين اختلال در محدوده‌ي خاصي ايجاد شده باشد كه دلايل آن را بررسي خواهد شد.

اين اظهارات در حالي است كه در روزهاي اخير و در روزهاي پاياني سال 86، ارتباط مشتركان با شبكه‌ي تلفن همراه در برخي مناطق با اختلال بيشتري نسبت به گذشته همراه شده و بعضا پيام‌هاي كوتاه هم به سختي ارسال مي‌شوند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016