جمعه 7 تیر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با سخنرانی انوشه انصاری همايش "مديريت و راهبری فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات" از دهم تير برگزار می‌شود، ايسنا

دبير همايش مديريت و راهبری فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات از سخنرانی انوشه انصاری، نخستين فضانورد ايرانی و اولين زن فضاگرد جهان در اين همايش خبر داد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، مهندس ساده با اعلام اين مطلب گفت: سخنرانی انوشه انصاری در روز ۱۰ تير ماه ساعت ۱۷ بعد از ظهر و به صورت ويديو کنفرانس خواهد بود.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی يادآورشد: انصاری به عنوان يک ايرانی موفق در عرصه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات به بيان تجربيات و دانش خود در زمينه مديريت و راهبری ICT خواهد پرداخت.

ساده عنوان کرد: نخستين همايش مديريت و راهبری فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات ايران در روز ۱۰ و ۱۱ تير ماه با حضور مديران و کارشناسان بخش دولتی و خصوصی در هتل المپيک تهران برگزار می شود.

انوشه انصاری، نخستين ايرانی فضانورد و نخستين زن گردشگر فضايی است که در ۲۷ شهريور ۸۵ از پايگاه بايکونور در قزاقستان به ايستگاه فضايی رفت.

وی متولد ايران و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی الکترونيک از دانشگاه جرج واشنگتن است و هم اکنون به عنوان مدير شرکت پرودی فعاليت می‌کند.

انوشه انصاری در سال ۲۰۰۰ جايزه نخست کارآفرينی ملی ايالات متحده آمريکا را به دست آورد و مجله فورچون در سال ۲۰۰۱ نام او را در ليست تاجران موفق ثبت کرد.

نخستين همايش مديريت و راهبری فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات ايران از سوی يکی از شرکت‌های مستقر در شهرک علمی و تحقيقاتی اصفهان برگزار می‌شود.





















Copyright: gooya.com 2016