جمعه 7 تیر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

راه اندازی سيستم جديد اندازه گيری ترافيک آنلاين گوگل، مهر

گوگل يک سيستم جديد اندازه گيری ترافيک آنلاين را راه اندازی کرده است که می تواند درجستجوی فضاهای بهتر تبليغاتی به آگهی دهندگان آنلاين کمک کند.
به گزارش خبرگزاری مهر، گوگل از ديروز ۲۶ ژوئن يک سيستم جديد اندازه گيری ترافيک آنلاين را برای کمک به آگهی دهندگان در جستجوی بهتر فضاهای تبليغاتی روی وب راه اندازی کرد. اين سيستم به آگهی دهندگان اين امکان را می دهد که وب سايتهايی که بيشترين ترافيک بازديد را دارند برای انتشار آگهی های تبليغاتی پيدا کنند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين سيستم جديد موجب افزايش فروشهای تبليغاتی گوگل می شود و بنابراين می تواند تهديد بزرگی برای شرکتهای ديگری که اين سرويسها را عرضه می کنند باشد.

براساس گزارش وال استريت ژورنال، اکثر شرکتهايی که اين فضاهای تبليغاتی را ارائه می دهند با انجام نظرسنجی و بررسی رفتار گروههای افراد آنلاين سايتهای پرترافيک را برای نشر تبليغات شناسايی می کنند. اين درحالی است که اين سيستم جديد گوگل با جمع آوری مستقيم اطلاعات از سرورها بيشترين ترافيک استفاده از اينترنت را کشف می کند.

اين سيستم جديد برپايه توافقاتی که گوگل با سرورهای مختلف جهانی انجام داده است به جمع آوری اطلاعات مربوط به ترافيک اينترنت می پردازد و می تواند سن، جنس و چهره اجتماعی وبگرد را هم تشخيص دهد و بنابراين تبليغات مناسب با کاربر يک سايت ويژه را منتشر کند.





















Copyright: gooya.com 2016