دوشنبه 10 تیر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امکان اتصال بی سيم به اينترنت برای مسافران هواپيما فراهم شد، مهر

يک شرکت هواپيمايی امکان استفاده از اينترنت از طريق اتصال به شبکه بی سيم "وای- فای" را برای مسافران خود در هواپيما فراهم کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، مسافران پرواز خطوط هوايی يک شرکت هواپيمايی آمريکايی که ۲۵ ژوئن از فرودگاه بين المللی "جی اف کی" نيويورک به فرودگاه بين المللی لس آنجلس عزيمت کردند از سرويس اتصال بی سيم "وای- فای" بهره مند شدند.

اين سرويس به مسافران پروازهای اين شرکت هواپيمايی اين امکان را می دهد که از طريق تلفنهای هوشمند و رايانه های قابل حمل به اينترنت متصل شوند. اين سرويس با نام "GoGo" از سوی شرکت مخابرانی "ايرسل" ارائه می شود.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين شرکت مخابراتی مجوز استفاده از بسامدهای مناسب در زمان پرواز را دريافت کرده و پس از آن قراردادهايی را به منظور ارائه اينترنت به مسافران را با شرکتهای هواپيمايی آمريکا منعقد کرده است .

براساس گزارش وب نيوز، سرعت اتصال با اين سرويس ۲ مگابيت برثانيه است. اين سرعت برای جستجو در وب، کنترل پست الکترونيک، بارگذاری فايلهای چندرسانه ای و استفاده از سرويسهای پيام رسان فوری کافی است.

اولين مسافرانی که از سرويس GoGo استفاده کردند به صورت رايگان به اينترنت متصل شدند اما در پروازهای آينده تعرفه های اين سرويس برابر با ۹۵/۹ دلار در پروازهای کمتر از سه ساعت و ۹۵/۱۲ دلار برای پروازهای طولانی تر است.





















Copyright: gooya.com 2016