سه شنبه 1 مرداد 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کامپيوتر JumPC برای کودکان عرضه شد، مديانيوز

شرکت Actronix طی هفته گذشته نسخه اصلاح‌ شده از کامپيوتر Classmate PC اينتل را با نام JumPC و با قيمت ۲۳۹ پوند وارد بازارهای بريتانيا کرد.


شرکت Actronix طی هفته گذشته نسخه اصلاح‌ شده از کامپيوتر Classmate PC اينتل را با نام JumPC و با قيمت ۲۳۹ پوند وارد بازارهای بريتانيا کرد.

به گزارش همکاران سيستم، کامپيوتر JumPC که برای کودکان بين ۶ تا ۱۰ سال طراحی شده است، به همراه سيستم‌عامل Windows XP و برنامه Magic Desktop عرضه شده است و به همين خاطر کودکان پس از ورود به اينترنت، با هيچ خطری مواجه نخواهند شد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نرم‌افزار Magic Desktop که به صورت کاملا فعال روی ويندوز کار می‌کند و از اين سيستم‌عامل محافظت می‌کنند، به والدين امکان می‌دهد کنترل برنامه‌های کامپيوتری را، که فرزندشان به آن‌ها دسترسی دارند، در اختيار بگيرد.

کامپيوتر JumPC به پردازنده Intel Celeron، ۵۱۲ مگابايت رم، صفحه‌کليد ضدآب و يک نمايشگر ۷ اينچی مجهز شده است. اين کامپيوتر بادوام به دو گيگابايت ديسک سخت از نوع Solid State مجهز شده است و کاربران در صورت تمايل می‌توانند از يک ديسک سخت معمولی ۳۰ گيگابايتی نيز روی آن استفاده کنند.

طول، عرض و ضخامت اين کامپيوتر ۳/۱ کيلوگرمی به ترتيب ۲۴۱، ۲۵۶ و ۴۵ ميليمتر است. اين کامپيوتر قابليت پشتيبانی از فناوری Wi-Fi ۸۰۲.۱۱b/g را دارد و به بلندگوهای استريو و دوربين وب (WebCam) نيز مجهز است.

شرکت Actronix اعلام کرد که اين سيستم هم‌اکنون در آلمان و ايتاليا نيز عرضه شده و تاکنون ۳۰ هزار دستگاه آن به فروش رسيده است.





















Copyright: gooya.com 2016