شنبه 19 مرداد 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بسته‌ی گرافیکی محصولات قرمز ویندوز ویستا، آژانس ايران خبر

محصولات قرمز یک علامت تجاری متعلق به جمعی از شرکت ها شامل American Express ، Apple Inc ، Converse ، Motorola ، Gap ، Emporio Armani ، Hallmark ، Microsoft و Dell می باشد.

این حرکت توسط Bono خواننده گروه راک U2 و Bobby Shriver برای جمع آوری پول جهت موسسه جهانی مبارزه ایدز ، سل و مالاریا آغاز شد و به اطلاع مدیران شرکتهای تجاری بزرگ جهان رسید.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




هر یک از شرکتهای این مجموعه محصولاتی را با نشان محصولات قرمز تولید میکنند که مبلغی از فروش آن بعنوان کمک مالی برای درمان بیماران مبتلا به ایدز در آفریقا پرداخت میشود، که علاوه بر سودی حاصل از فروش این محصولات یک پرستیژ خیرخواهانه‌ی عالی هم نسیبشان میشود.حدود 4 ماه پیش شرکتهای مایکروسافت و دِل محصولات قرمزی را بهمراه Windows Vista Ultimate به بازار عرضه کردند که با فروش هر کامپیوتر بسته به نوع محصول بین 50 تا 80 دلار بعنوان اعانه به موسسه جهانی پرداخت میشود.

یک پزشک میگوید: خرید یک لپ‌تاپ XPS M1530 RED یا XPS M1330 RED با قیمت 1149 دلار به بالا، به منزله پرداخت مستقیم 50 دلار به بنیاد جهانی ایدز است. 50 دلار مبلغی است که با آن می‌شود به مدت 4 ماه داروهای ضدویروسی حیاتی را برای بیماران خرید. با خرید یک XPS One هم 80 دلار دیگر نصیب بنیاد جهانی ایدز می‌شود. این مبلغ در مورد خرید یک پرینتر 149 دلاری دل، 5 دلار است.





















Copyright: gooya.com 2016