چهارشنبه 30 مرداد 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مساجد هم صاحب وب سایت می شوند، موسسه تبیان

درگاه (پرتال) ملی مساجد و مراکز فرهنگی کشور توسط موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان (وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی) راه اندازی گردید.

به گزارش روابط عمومی موسسه تبیان، در این درگاه علاوه بر امکان دسترسی به کلیه منابع اطلاعاتی مراكز اطلاع رسانی و ارائه آنها در یک ساختار یکپارچه، قابلیت دریافت و انتقال درخواست‌ها و نظرات مخاطبین به مراکز را دارا می باشد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




از دیگر ویژگی های برجسته آن می توان به قابلیت یکپارچه‌سازی اطلاعات و ساختار درگاه ‌های متعدد، با در نظر گرفتن استقلال کاری هریک به‌عنوان درگـاه‌هـای تبادل اطلاعات بخـش‌هــای مختـلــف مراکز اطلاع رسانی و فرهنگی با مخاطبین اشاره نمود.

همچنین در آن سیستمی طراحی شده است که با ارائه پایگاه‌های اطلاعاتی مشترک و همچنین امکان تعریف ارتباطات موروثی بین سطوح مختلف بانک‌های اطلاعاتی، تحولات گسترده‌ای را در جهت مدیریت یکپارچه سازی اطلاعات برای مراكز و مخاطبین آن ایجاد می‌نماید.

با ایجاد و راه اندازی کامل این درگاه که تمامی مساجد کشور را شامل می شود، این مساجد می توانند صاحب صفحه و وب سایت اختصاصی گردند.

امکان بروز رسانی اطلاعات هر صفحه اختصاصی توسط مسئول فرهنگی مسجد میسر می باشد كه با استفاده از کد کاربری شخصی خود اقدام به بارگذاری اطلاعات مربوطه می‌نماید. بدین ترتیب، علاوه بر حفظ یکپارچگی اطلاعات و کنترل دسترسی به بخش‌های مختلف اطلاعات، در نگهداری، بروز رسانی و پشتیبانی سیستم صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است درگاه مزبور توسط دفتر تبیان خراسان طراحی و راه اندازی گردیده که در حال حاضر بصورت آزمایشی در اختیار مدیران فنی 83 مسجد و 17 مدرسه علمیه در شهر مشهد مقدس قرار گرفته که هر کدام به فراخور امکانات و اطلاعات موجود اقدام به بهره برداری از آن نموده اند .

ضمنا در مرحله دوم طرح ایجاد جایگاه برای مساجد سایر مراکز استانی مدنظر می باشد، که هم اکنون 10 مسجد از هر استان تعیین و آمادگی اضافه سازی سایر مساجد برروی درگاه مهیا می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نشانی www.tebyan-masajed.ir مراجعه نمایید.





















Copyright: gooya.com 2016