دوشنبه 7 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شرکت شسکام با سرمایه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی تشکیل می شود، سیتنا

شرکت شسکام، با هدف سازماندهی اشتغال فرزندان همکاران شاغل و بازنشسته و ساماندهی وضعیت کارکنان پیمانکاری شرکت مخابرات ایران ، تشکیل شد و بزودی آغاز به کار می کند.

به گزارش سازمان خبری سیتنا، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، در نشست توجیهی تشکیل «شرکت سرمایه گذاری کارکنان ارتباطات و مخابرات» (شسکام) ، در حضور مدیران شرکت مخابرات، ضمن اعلام این خبر ، گفت:سامان دهی مسائل رفاهی کارکنان شرکت مخابرات ، بازارگردانی سهام مخابرات و اشتغال فرزندان همکاران شاغل و بازنشسته ، از دیگر اهداف شرکت شسکام است.

مهندس فیضی میزان سرمایه ی این شرکت را حدود 1000 میلیارد تومان پیش بینی کرد و گفت : 40 درصد سهام متعلّق به شرکت مخابرات و 60 درصد آن به کارکنان مخابرات اختصاص دارد ، که با برنامه ریزی های صورت گرفته ، شرکت تازه تأسیس ، در طرح های اجرایی غیر مخابراتی نیز ، می تواند فعالیت کند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، در جلسه ی روز 7 شهریور 1390 پیرامون ترکیب هیأت مدیره ی شسکام خاطر نشان ساخت که دو نفر از سوی شرکت مخابرات ایران و سه نفر از سوی همکاران معرفی خواهند شد.

وی شیوه ی انتخاب نماینده ی کارکنان را چنین توضیح داد: همکاران در هر استان ، به یک نفر وکالت می دهند تا در نهایت 31 نفر از شرکت های تابع مخابرات ، در مجمع شرکت مذکور حضور یابند و 3 نفر عضو هیأت مدیره را انتخاب کنند.

وی در پایان یادآور شد که اساسنامه و جزئیات تشکیل شرکت شسکام بزودی در پایگاه اینترنتی شرکت مخابرات ایران منتشر خواهد شد.

برگرفته از سازمان خبری سیتنا


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016