یکشنبه 20 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نخستین کلینیک کنترل و درمان درد افتتاح شد، مهر

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران از افتتاح نخستین کلینیک کنترل و درمان درد در منطقه 5 خبر داد و گفت: در این کلینیک به کنترل و درمان دردهای مزمن و حاد بیماران از طریق روش های کلینیکی و غیرجراحی پرداخته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن علی غفاری با بیان این که کلینیک فوق تخصصی کنترل و درمان درد با به کارگیری متخصصین و فوق متخصصان این رشته پزشکی در مرکز بهداشتی درمانی منطقه 5 افتتاح شده است گفت: در این کلینیک به کنترل و درمان دردهای مزمن و حاد بیماران از طریق روش های کلینیکی و غیرجراحی پرداخته می شود.

وی با اشاره به اثربخش بودن این نوع درمان در نقاط مختلف جهان ، خاطرنشان کرد : بسیاری از شهروندان روزانه با دردهای مختلف بدنی دست به گریبان هستند که شاید در نخستین مراجعه آن ها به متخصصان و جراحان ، اتاق عمل و جراحی به آنان پیشنهاد شود، در صورتی که گاهی برای این دردها درمان های ساده تری مانند یک تزریق به جا وجود دارد .

غفاری تشخیص ، کنترل و درمان دردهای حاد و مزمن را با استفاده از روشهای تشخیصی و درمانی مدرن و پیشرفته از اهداف تاسیس این کلینیک دانست و افزود : علم کنترل درد یک تخصص و فوق تخصص جدید در پزشکی است که در آن متخصص درد به تنهایی یا همراه با متخصصان دیگر سعی در کنترل تمام انواع درد به کمک درمان های غیر جراحی دارد و در کلینیک های درد پس از تشخیص و ارزیابی درد و منشاء آن ، طبق شرایط و وضعیت بیمار روش های مختلفی برای کنترل، مدیریت و درمان آن اتخاذ می شود.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مدیر عامل شرکت شهر سالم در ادامه خاطر نشان کرد : در مجموع وظیفه اصلی کلینیک های درد، مدیریت درد است؛ به عنوان نمونه اگر درد متعلق به یک بیمار سرطانی است در کلینیک تلاش می شود به حداقل برسد و کیفیت زندگی او بهتر شود و یا دردهای مزمن طوری مدیریت و کنترل می شوند که زندگی اجتماعی فرد را مختل نکند و اگر بیماری قابل درمان باشد برای درمان اقدام و تلاش می شود تا کیفیت زندگی بیمار بالا برود.

غفاری تصریح کرد : با افتتاح نخستین کلینیک کنترل و درمان درد در مرکز بهداشتی درمانی منطقه 5 شهر سالم ، شهروندان می توانند روزهای سه شنبه از ساعت 9 تا 11 صبح با تعیین وقت قبلی از طریق تلفن های 44081018 – 5-44071000 به این مرکز مراجعه کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016