شنبه 17 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درد در ناحیه كمر، زانو و گردن رایج ترین دردهای عصبی عضلانی و اسكلتی است

تهران- دبیر علمی همایش ملی اختلالات عصبی، عضلانی و اسكلتی گفت: درد در ناحیه كمر، زانو و گردن رایج ترین دردهای عصبی، عضلانی و اسكلتی در بین افراد است.

دكتر 'ناصر جان محمدی' روز جمعه به خبرنگار علمی ایرنا افزود: سیستم عصبی، عضلانی و اسكلتی بخش عمده ای از بدن را از لحاظ حجمی و فیزیكی شامل می شود و با توجه به تنوع بافتی، وظایف مهمی را در برقراری و حفظ توان حركتی بدن برعهده دارد.

وی ادامه داد: برگزاری نخستین همایش ملی اختلالات عصبی، عضلانی و اسكلتی در دانشگاه علوم پزشكی بابل، سبب شد همه متخصصان این حوزه گردهم آیند و یافته و تجربیات خود را در این زمینه مطرح كنند.

به گفته جان محمدی، اختلالات عصبی، عضلانی و اسكلتی در كشور بسیار جدی است و باید متخصصان و پزشكان در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان با علم روز پیش بروند.

این پزشك متخصص اظهار داشت برگزاری همایش و سمینارهای تخصصی در این زمینه می تواند بسیار كمك كننده باشد.

به گفته وی شیوه زندگی صحیح و رعایت دستورات بهداشتی و مراقبتی می تواند تا حد زیادی از بروز اختلالات عصبی، عضلانی و اسكلتی پیشگیری كند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




همایش پیشگیری از اختلالات عصبی-عضلانی- اسكلتی 14 و 15 تیرماه جاری با حضور 250 پزشك متخصص در دانشگاه علوم پزشكی بابل برگزار شد.

اپیدمیولوژی و اتیولوژی اختلالات عصبی-عضلانی- اسكلتی،روش های تشخیص(كلینیكال و پاراكلینیكال) اختلالات عصبی-عضلانی- اسكلتی، اختلالات عصبی-عضلانی- اسكلتی ناشی از كار،درمان(كنسرواتیو، جراحی، توانبخشی) اختلالات عصبی-عضلانی-اسكلتی و تازه های نروموسكولو اسكلتال از جمله محورهای مورد بررسی دراین همایش بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016