شنبه 4 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۱۵ درصد از بیماران از طریق هومیوپاتی درمان می شوند

ˈفهیمه مهدویˈ روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود : هومیوپاتی شاخه ای از طب مکمل و جایگزین محسوب می شود که داروهای این روش درمانی 70 درصد گیاهی ، 25 درصد جانوری و 5 درصد مواد معدنی است.

وی افزود: در روش درمانی هومیوپاتی گاهی بیماران تا 85 درصد درمان شده اند که از آن جمله می توان به درمان بیماری هایی همچون دیابت، بیماری های قلب ، پسوزیایس و دیگر موارد اشاره کرد.

مهدوی اظهار داشت : در حال حاضر از این روش در بسیاری از کشورهای پیشرفته برای درمان بیماری های حاد و مزمن استفاده می شود و پزشکان می توانند دوره های آموزشی وِیژه ای را سپری کنند.

وی خاطرنشان کرد: براساس اعلام سازمان بهداشت جهانی، رشته پزشکی هومیوپاتی دومین سیستم پزشکی مورد استفاده در دنیاست و حدود 10 هزار نوع دارو در این روش مورد استفاده قرار می گیرد که بستگی به حال بیماران حاد و مزمن دارد که 5 قطره تا 40 قطره می توان به آنان تجویز کرد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی گفت: در درمان با هومیوپاتی داروهای معمولی و شیمیایی بیماران قطع نمی شود و در کنار این داروها از روش درمانی فوق استفاده می شود .

این هومیوپات خاطر نشان کرد : در این روش درمانی پزشک به دنبال اختلالی است که در سیستم روانی عصبی به وجود می آید و موجب بروز علایم در ارگان های مختلف بدن شده است.

مهدوی ادامه داد: در ایران درمان گیاهی، طب سوزنی، هومیوپاتی و کایروپراکتیس از روش های درمانی است که به صورت قانونی اجرا می شود .این روش درمانی حدود 16 سال است که درایران رایج شده است .

مهدوی اظهار داشت: در این روش درمانی با دریافت شرح حال و بیو گرافی از بیمار توسط پزشک و در در آن ذهنیت، توهمات و روحیات بیمار از زبان بیمار دریافت و در نهایت براساس مندرجات این دستگاه داروی بیمار تجویز می شود .

مهدوی گفت : داروی های هومیوپاتی به صورت قرص یا گلبول هایی است که در آب حل می شود و از چند روز تا یک ماه می توان از آن در درمان بیماری ها استفاده کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016