پنجشنبه 15 دی 1384

"ساف" ملت فلسطين را به رويارويي با اسراييل پس از مرگ شارون فراخواند، ايرنا

بيروت، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۱۰/۱۵‬

"سلطان ابوالعينين" مسوول دفتر سازمان آزادي‌بخش فلسطين "ساف" در لبنان ملت و رهبران فلسطين را به آمادگي براي رويارويي با رژيم اشغالگر قدس در مرحله‌ي آينده و پس از مرگ "آريل شارون" نخست وزير اين رژيم فراخواند.

وي امروز پنجشنبه در سخناني در اردوگاه رشيديه در جنوب لبنان گفت:
انتظار مي‌رود كه رژيم صهيونيستي در نتيجه‌ي تحولات سياسي كه در غياب شارون در داخل اسراييل رخ مي‌دهد، دشمني خود را با فلسطينيان به شكل‌هاي مختلف افزايش دهد.

ابوالعينين خاطر نشان كرد: از اين رو لازم است مردم و گروه‌هاي مبارز فلسطيني خود را براي رويارويي تازه با اسراييل آماده كنند.

شارون به علت خونريزي مغزي از بامداد امروز در بي‌هوشي كامل بسر مي‌رود.

ابوالعينين همچنين اظهار داشت: دفتر نمايندگي ساف در لبنان به وسيله‌ي نيروهاي اشغالگر اسراييل در زمان حمله‌ي اين نيروها به بيروت در سال ‪۱۹۸۲‬ بسته شد و دولت لبنان در بسته شدن اين دفتر نقش نداشته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ابوالعينين بازگشايي دفتر نمايندگي ساف در بيروت را سرآغاز روابط فلسطين و لبنان خواند و افزود: با بازگشايي اين دفتر، گفت و گوهاي ميان فلسطين و لبنان از سر گرفته خواهد شد و سازمان آزادي‌بخش فلسطين، مسووليت اين گفت و گوها را برعهده خواهد گرفت.

وي با اشاره به علاقه دولت لبنان به ايجاد روابط ميان لبنان و فلسطين افزود: فلسطينيان مقيم لبنان ميهمان مردم اين كشور هستند.

‪ ۴۰۰‬هزار پناهنده‌ي فلسطيني در ‪ ۱۲‬اردوگاه در لبنان بسر مي‌برند.

دنبالک: http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/28244

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"ساف" ملت فلسطين را به رويارويي با اسراييل پس از مرگ شارون فراخواند، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016