Tuesday, Sep 26, 2017

صفحه نخست » عاليجناب ترامپ چرت ما ايرانيان آريايى را بدجورى پاره كرد!؛ ف. م. سخن

trump444.JPGآقاى ترامپ دست تان درد نكند! يعنى، آب يخ روو كله مان مى ريختند اين طورى از خواب خوشِ آريايى مان نمى پريديم بلكه هم نمى جهيديم!

واقعا متشكريم كه جناب عالى، مردم بزرگ و فهيم سودان را از ليست اجازه «نداران» براى سفر به امريكا خارج كرديد، و مردم دانا و فهيم و شريف و عالِم و تيزهوش و عرضم به حضورتان تاريخى و تخت جمشيد دار و فرهنگ كهن دار ايران را، همچنان پشت دروازه هاى امريكاى عزيز كاشتيد! واقعا از شما متشكريم كه اين كار را كرديد، چون اگر نمى كرديد، ما همچنان به سبك و سياق گذشته هاى رويايى-تخيلى مان، فكر مى كرديم «چيزى» هستيم و تافته ى جدا بافته از ساير مردم جهان مى باشيم. البته از نظر حضرت عالى، تافته ى جدا بافته مى باشيم، اما از نوع برزنت و نه از نوع حرير و پرنيان.

عاليجنابا!
هيچ كس به خوبى شما نمى توانست به ما حالى نمايد، كه داداش، اينقدر به خودت نناز! تو هم يه بدبخت جهان سومى هستى، مثل بدبخت هاى جهان سومى ديگر! تو ديگه واسه ما از عظمت و بزرگى و پادشاهى هخامنشى و ١٠ جلد كتاب هنر ايران پروفسور پوپ حرف نزن! از امروزِ فلاكت بار ت حرف بزن كه خانواده بخواهد خانواده اش را در ممالك امريكاييه ملاقات كند، اجازه نخواهد داشت و اجازه نخواهد يافت.

حضرت ترامپا!
ما در خواب و خيالات خوش خود به سر مى برديم. براى خودمان عرض و طولى در جهان تصور مى نموديم. استعداد خود را برتر از استعداد ساير ملل مى دانستيم. ثروتمندان خود را كه در خارج توانسته بودند به ميلياردها دلار دارايى دست پيدا كنند، مشتى از خروار معرفى مى نموديم.

اين كيه؟ پير مراد اميديار فرانسوى-امريكايى و احتمالا ايرانى گوگلى!
اون كيه؟ انوشه انصارى مشهدى فضانورد ايرانى امريكايى!
اون يكى كيه؟ خدابيامرز بيژن پاكزاد تهرانى در بورلى هيلز!
اوه اين هم اصغر آقاى فرهادى خمينى شهرى خودمونه كه از دل ايران اومده و اسكار گرفته!
عجب عجب عجب! داشت شيرين عبادى همدانى يادم مى رفت كه برنده ى جايزه صلح نوبل بود!

همه ى اين ها را همراه با كوروش و داريوش و هُوَخْشَتَره و زرتشت را به خودمان نسبت مى داديم، و خودمان را آدم حسابى فرض مى نموديم، كه شما با اين فرمان مسافرتى - مهاجرتى، همچين لگدى به ما و اجداد باستانى و بچه هاى امروزى ما زدى، كه شيش متر پريديم هوا، و خودمان را ديديم، در مرزهاى امريكا، سفيل و سرگردان! اى خدا پدرت را بيامرزد كه اين كار را كردى، چون ما خودمان هر چى از خودمان ويشگون مى گرفتيم و توو سر و صورت خودمان مى كوبيديم كه دچار خواب شيرين نشويم، اثر نمى كرد.

خداوند ايشاللا به شما صد در دنيا و هزار در آخرت عطا فرمايد كه احتمالا باعث خواهيد شد، ما كم كم دست از كوروش و داريوش و پى ير مرادِ گوگل و اين ها دست برداريم و به فكر بدبختى ها و فلاكت هاى خودمان باشيم!

شاد باشيد و دست مبارك تان همواره به قلم براى صدور فرامين جديد!

راستى تا يادم نرفته در فرمان تان همه چيز را فرموديد، اين يك قلم را نفرموديد كه تكليف «خواهر مرى» كه يك زمان «سفارت اشغال كن» بود و حاضر به كشتن امريكايى هاى عزيز و اكنون آقازاده اش در مملكت امريكا مشغول تحصيلات عاليه مى باشد، چه خواهد بود و آيا ايشان همچنان خواهند توانست به امريكا سفر نمايند يا خداى نكرده ايشان هم دچار محدوديت هايى خواهند شد؟ البته اين چيزا به ما مربوط نيست و فقط همين جورى يهويى يادمان افتاد از شما بپرسيم. سايه ى عالى بر سر مردم ايران و امريكا و جهان مستدام.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy