یکشنبه 24 شهریور 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


تازه های سايت پندار

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> زن صيغه ای شوهرش را لو داد، ابتکار

مرد ثروتمندي که به کشتن زنش متهم شده است روزگذشته در شعبه 71 دادگاه کيفري تهران پاي ميز محاکمه نشست. در نشست رسيدگي به اين پرونده که ديروز به رياست قاضي «نورا... عزيز محمدي» و با حضور چهار مستشار برگزار شد ابتدا نماينده دادستان به تشريح کيفرخواست پرداخت. «علي دلداري» اعلام کرد: «احمد» 53 ساله متهم است ظهر 21 دي 1383 همسر 35 ساله اش «فاطمه» را در خانه شان (تهرانپارس) خفه کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين در حالي بود که وقتي افسران کلانتري 147 گلبرگ به قربانگاه رسيدند پنج تخته فرش در کنار جنازه، جمع شده بود و به نظر مي رسيد عامل جنايت قصد دستبرد داشته است.نماينده دادستان ادامه داد: اما تکميل بررسي هانشان داد جمع کردن فرشها صحنه سازي بوده و خراشيدگي دست و صورت «احمد» فرضيه همسرکشي را قوت بخشيد.وي اضافه کرد: با طرح اين فرضيه، پرونده در شعبه 1156 دادگاه عمومي وقت تهران به شور گذاشته شد و احمد در دفاع از خود گفت«من بي گناهم، وقتي با پسرم شوخي مي کردم گردنم خراشيده شد.»«دلداري» توضيح داد:

بدين ترتيب قاضي دادگاه دستور بازداشت متهم را صادر کرد و پرونده به دادگاه کيفري تهران فرستاده شد.اکنون با توجه به مدرک هاي موجود براي «احمد» که با قرار وثيقه آزاد است .درخواست حکم اشد مجازات دارم.اين در حالي است که فرزندان احمد مدعي هستند عمويشان (محمود) نقش کليدي در جنايت داشته است.سپس پدر و مادر قرباني در جايگاه ويژه قرار گرفتند و براي دامادشان حکم مرگ خواستند.زن داغدار گفت: احمد که کارخانه دار است چند زن صيغه اي داشت و اختلاف دخترم با شوهرش بر سر همين موضوع بود.احمد به ما پيشنهاد داده بود با گرفتن 500 ميليون تومان رضايت بدهيم اما قبول نکرديم; دامادم بايد اعدام شود.سپس پسر بزرگ قرباني (محمد علي) رو به روي پنج قاضي ايستاد و گفت: عمو محمود پس از مرگ مادرم سعي داشت پليس را گمراه کند.او پشت سر پدرم بد مي گفت و دلايلي داريم که محمود قاتل مادر مان است.محمود هميشه به خاطر ثروت پدرم به او حسادت مي کرد.به گزارش ايسکانيوز، سپس قاضي «عزيزمحمدي» از زن صيغه اي «محمود» خواست تا به عنوان شاهد، آنچه را ديده بيان کند.

اين زن اظهار داشت: از طريق فاطمه با محمود آشنا شدم و به عقد موقتش در آمدم. محمود بداخلاق بود و مدتي پس از مرگ فاطمه به شدت با من درگير شد.مي گفت همان طور که فاطمه را کشتم تو را هم مي کشم!وي ادامه داد: شوهر صيغه اي ام يک شب هم در اتوبان بابايي با ماشن به يک موتورسوار زد و فرار کرد.ابراهيم 23 ساله به عنوان يکي ديگر از مطلعان، توضيح داد: يک هفته قبل از جنايت، محمود و زن صيغه اي اش به ويلاي شمال آمدند و خودم شنيدم که تلفني به برادرش (احمد) گفت «بايد فرش ها را طوري جمع کنيم که همه خيال کنند سرقتي صورت گرفته است.»قاضي از يکي از مطلعان ماجرا پرسيد: چه دليلي براي اثبات حرفهايت داري؟ ابراهيم گفت: محمود، مرد شيطان صفتي بود او بارها اسير وسوسه هاي شيطاني شد.با پايان حرف هاي اين پسر، پنج قاضي وارد شور شدند و با اعلام تنفس، ادامه نشست را براي دعوت از ساير شاهدان به روزهاي آينده موکول کردند.





Copyright: gooya.com 2016