سه شنبه 21 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> شرط بندی برای سرقت از بوتيک، زن و شوهری را به زندان انداخت، اعتماد

شرط بندي يک زن باعث شد او و همسرش به اتهام سرقت از يک بوتيک راهي زندان شوند.به گزارش خبرنگار ما، ماجرا از زماني آغاز شد که دو دوست به نام هاي مريم و نيلوفر با هم به گردش رفتند. آن دو همان طور که ويترين مغازه ها را تماشا مي کردند، مقابل يک بوتيک ايستادند و بر سر لباس هاي آن به گفت وگو با يکديگر پرداختند. صحبت هاي مريم و نيلوفر کم کم مسير تازه يي پيدا کرد و آن دو بدون آنکه نياز مالي داشته باشند، با هم بر سر سرقت از اين فروشگاه شرط بستند و مريم متعهد شد مقداري جنس از مغازه بدزدد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بعدازظهر همان روز مريم بدون اينکه از ماجراي شرط بندي به شوهر خود حرفي بزند، از او خواست به گردش بروند. زن جوان شوهرش را مقابل همان بوتيک کشاند و از حميد خواست بيرون مغازه منتظر بماند تا او بتواند از نزديک آخرين مدل هاي لباس را ببيند. دقايقي بعد از اينکه مريم به همراه فرزند خردسالش وارد مغازه شد، يک خودرو متعلق به کلانتري گلبرگ به آنجا رسيد و ماموران بعد از ورود به بوتيک اين زن را بازداشت کردند و سپس با اطلاع از اينکه همسر او در خيابان ايستاده است، به حميد نيز دستبند زدند.بعد از انتقال متهمان به کلانتري حميد که معتقد بود او و همسرش هيچ خطايي مرتکب نشده و صرفاً به خاطر يک سوءتفاهم يا به اشتباه بازداشت شده اند، وقتي حرف هاي فروشنده بوتيک را شنيد، شوکه شد. دختر فروشنده گفت؛ مريم به همراه فرزندش که سوار کالسکه بود وارد مغازه شد و من به او پيشنهاد دادم در انتخاب لباس هاي مورد پسندش به وي کمک کنم اما مريم گفت فعلاً فقط مي خواهد آنها را تماشا کند. من نيز مشغول کارم شدم تا اينکه در يک لحظه ديدم او کيف زنانه يي را از روي قفسه برداشت و در کالسکه بچه اش پنهان کرد.

بلافاصله جلو رفتم و با ديدن کالسکه فهميدم اين زن اجناس زيادي دزديده است. از آنجا که از مريم شش کراوات، يک جفت دستکش و کيف زنانه کشف شده بود و ماموران کلانتري احتمال مي دادند او و همسرش به مغازه هاي ديگري نيز دستبرد زده باشند، متهمان به پايگاه چهارم پليس آگاهي منتقل شدند و به رغم اصرارهاي حميد مبني بر اينکه اصلاً از ماجراي سرقت اطلاعي نداشته و بعيد مي داند همسرش واقعاً دزدي کرده باشد، راهي بازداشتگاه شد و مريم نيز شب را در بازداشتگاه نسوان گذراند تا اينکه صبح ديروز اين زوج براي کسب دستور قضايي به دادسراي ناحيه 4 فرستاده شدند و از سوي جواد ميري بازپرس شعبه 8 تحت بازجويي قرار گرفتند. در اين جلسه حميد بار ديگر مصرانه اتهام سرقت را تکذيب کرد و پس از آن، مريم که احساس مي کرد در مخمصه گرفتار شده است، توضيح داد به خاطر شرط بندي با دوستش اين دزدي را انجام داده است. او گفت؛ من به هيچ وجه مشکل مالي ندارم و مي توانستم همه اين اجناس را بخرم اما به خاطر اينکه زير حرفم نزنم، تصميم گرفتم دزدي کنم. البته شرط من و دوستم نيلوفر سر چيز خاصي نبود و فقط براي اينکه جرات و شهامت مان را به يکديگر ثابت کنيم، اين نقشه ها را کشيديم و قرار بود بعد از من، نيلوفر دزدي کند.بنا بر اين گزارش بازپرس ميري بعد از شنيدن اظهارات دو متهم از آنجا که شاکي هنوز اعلام رضايت نکرده است براي حميد و مريم قرار وثيقه صادر کرد و اين زن و شوهر به خاطر دسترسي نداشتن به سند ملکي، نتوانستند قرار را توديع کنند و به همين دليل روانه زندان شدند.





Copyright: gooya.com 2016