پنجشنبه 16 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> مراد مي گويد چون همسرش برخلاف دستور او به حمام نرفته بود وي را با شلنگ به باد کتک گرفت، اعتماد

مردي که متهم است همسر نوجوانش را به بهانه واهي به قتل رسانده است در دادگاه کيفري استان فارس محاکمه مي شود.به گزارش خبرنگار ما اواخر سال گذشته ماموران پليس شيراز مطلع شدند زني به نام تهمينه در خانه اش جان باخته است. آنها بلافاصله به خانه اين زن رفتند و در بررسي هاي اوليه متوجه شدند تهمينه 17 سال بيشتر ندارد و او زماني که 15 ساله بوده به عقد مرد 40 ساله يي به نام مراد درآمده است. پليس براي جمع آوري اطلاعات بيشتر و رسيدن به واقعيت مراد را تحت بازجويي قرار داد، اما اين مرد گفت از علت مرگ همسرش هيچ اطلاعي ندارد و او به طور ناگهاني جان باخته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اظهارات اين مرد در حالي بود که پزشکي قانوني به محض بررسي جسد اعلام کرد، تهمينه ساعاتي پيش از مرگش به شدت کتک خورده و کبودي ها و تورم در نقاط مختلف بدنش حکايت از شکنجه دردناک اين زن دارد.بنابراين از آنجا که مراد تنها فردي بود که در واپسين ساعات زندگي تهمينه کنار همسرش حضور داشت وي به دستور بازپرس پرونده بازداشت و وقتي متوجه شد، مدارک محکمه پسندي عليه وي وجود دارد لب به اعتراف گشود. اين مرد در اعترافات خود گفت؛ شب قبل از مرگ تهمينه قرار بود مهمان به خانه مان بيايد. همسرم از صبح داشت کارهاي خانه را انجام مي داد، من هم قرار شد وظيفه خريد را بر عهده بگيرم. به تهمينه گفتم تا زماني که از خريد برمي گردم حمام کن چون ممکن است، مهمانان سر برسند. چند ساعتي گذشت و زماني که برگشتم متوجه شدم تهمينه حمام نکرده است. از اين رفتارش خيلي ناراحت شدم.

او بايد به حرفم گوش مي کرد. تهمينه مي دانست وقتي به حرفم گوش نمي دهد ناراحت مي شوم با اين حال بي توجهي کرده بود.مراد ادامه داد؛ من براي اينکه همسرم را تنبيه کنم، شلنگي برداشتم و تهمينه را براي مدت طولاني کتک زدم. او گريه مي کرد. وقتي خسته شدم شلنگ را به گوشه يي انداختم و خوابيدم. تهمينه هم خواب بود. صبح که بيدار شدم فهميدم نفس نمي کشد و بدنش سرد شده است.اظهارات اين مرد و ساير مدارک موجود در پرونده منجر به صدور کيفرخواست عليه او شد و شعبه دو دادگاه کيفري استان فارس رسيدگي به اين پرونده را آغاز کرد. در جلسه اول محاکمه پس از قرائت کيفرخواست توسط نماينده دادستان مادر تهمينه در برابر قضات قرار گرفت. اين زن گفت؛ ما خانواده فقيري هستيم و به سختي مي توانيم زندگي مان را اداره کنيم. دو سال پيش وقتي مراد به خواستگاري تهمينه آمد به ازدواج آنها رضايت داديم چون نمي توانستيم هزينه هاي زندگي مان را تامين کنيم و در واقع هيچ راه ديگري برايمان وجود نداشت. تهمينه بعد از ازدواج چندباري از رفتار شوهرش گله کرد. من هر بار به دخترم مي گفتم مراد شوهر اوست و بايد تحمل کند.وي ادامه داد؛ مراد پيش از ازدواج با تهمينه دو بار ازدواج کرده بود که در هر دو بار همسرانش از او جدا شده و رفته بودند. زماني که قرار شد تهمينه به عقد اين مرد درآيد من فکر نمي کردم او تا اين حد عصبي و خشن باشد. حالا هم که دختر جوان مرا به قتل رسانده بايد قصاص شود.بعد از مادر تهمينه متهم در جايگاه حاضر شد. وي گفت؛ من همسرم را نکشتم. روز حادثه به خاطر اينکه حمام نکرده بود او را با شلنگ کتک زدم. من نه قصدي در قتل او داشتم و نه کاري کردم که منجر به مرگ همسرم شود.با توجه به اظهارات اين مرد هيات قضات از پزشکي قانوني خواستند علت دقيق مرگ تهمينه 17 ساله را مشخص کند. هيات پزشکي سازمان پزشکي قانوني بعد از انجام بررسي هاي تخصصي اعلام کرد علت مرگ زن نوجوان سکته قلبي بوده و البته ضرباتي که با شلنگ بر بدن وي وارد شده در مرگ او موثر بوده است.با توجه به اين نظريه، مراد يک بار ديگر در شعبه دو دادگاه کيفري استان فارس مورد محاکمه قرار خواهد گرفت.





Copyright: gooya.com 2016