دوشنبه 27 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> مرد زندانى براى قتل همسرش مرخصى گرفت!، ایران

مرد جوان كه به علت ناتوانى در پرداخت مهريه زندانى شده بود، براى قتل همسرش مرخصى گرفت.

عصر جمعه مأموران گشت پليس در يكى از خيابان هاى شرق تهران به سرنشينان يك دستگاه موتوسيكلت مشكوك شده و دستور ايست دادند.

مأموران در بازرسى بدنى مظنونين يك كلت و چند تير فشنگ يافتند. دو متهم پس از انتقال به شعبه پنجم بازپرسى دادسراى جنايى تهران تحت بازجويى قرار گرفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

امير - 30 ساله - كه خود را صاحب اسلحه معرفى مى كرد، به بازپرس توكلى گفت: «مى خواستم همسرم را به قتل برسانم كه متأسفانه دستگير شدم.»

وى درباره انگيزه خود نيز گفت: سه سال پيش ازدواج كردم، اما پس از مدتى اختلاف هاى من و همسرم شروع شد. بالاخره يك سال بعد نيز همسرم مهريه اش را اجرا گذاشت، اما من توان پرداخت مهريه ۱۰۰۰ سكه طلا را نداشتم.

با اين حال براى مدتى با دخالت اقوام و ريش سفيدان ماجرا تمام شد، اما چند ماه قبل او دوباره بناى ناسازگارى گذاشت و مهريه اش را خواست. وقتى گفتم نمى توانم اين همه پول را بدهم، شكايت كرد و مرا به زندان انداخت. پس از مدتى با دريافت مرخصى آزاد شدم، اما وقتى فهميدم همسرم خانه اجاره اى را پس داده و اسباب و اثاثيه را فروخته و به خانه پدرش رفته، كينه عجيبى از او به دل گرفتم. بنابراين به ديدن دوستم رفته و از او خواستم برايم اسلحه اى تهيه كند. پس از خريد اسلحه در پى طراحى نقشه اى براى انتقام از همسرم بودم كه از سوى پليس دستگير شدم.

بازپرس توكلى پس از شنيدن اظهارات متهم به خبرنگار ما گفت: با توجه به ضد و نقيض گويى ها، متهم و همدستش براى تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس قرار گرفته اند تا ابهام هاى موجود برطرف شود.





Copyright: gooya.com 2016