پنجشنبه 11 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> این دو زن جوان ایرانی در مالزی محکوم به اعدام شدند (+ تصویر)

دو زن جوان ایرانی در دادگاه عالی شاه عالم مالزی به دلیل قاچاق مواد مخدر به اعدام محکوم شدند.

هویت این دو نفر شهرزاد ۳۱ ساله حسابدار و ندا ۲۶ ساله منشی اعلام شده که به دلیل حمل بیش از ۵ کیلوگرم متافتامین از سه سال پیش در زندان مالزی به سر می‌برده اند.

MalIRIwomenExec.jpg
رسانه‌های محلی مالزی با انتشار این خبر نوشته اند که این دو زن جوان پس از دریافت حکم اعدامشان با گریه دادگاه را ترک کرده اند. ادعای این دو مبنی بر اینکه آنها تنها با خود مواد غذایی همراه داشته اند، رد شده است.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شهرزاد به دلیل حمل ۲ کیلو و ۶۰۰ گرم و ندا به دلیل حمل ۲ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر در ۱۵ دسامبر سال ۲۰۱۰در فرودگاه بین المللی کوالالامپور بازداشت شدند.

این دو زن جوان در دادگاه عنوان کردند که از طریق دوست مشترکی به نام علیرضا در ترمینال اتوبوسی در سوریه همدیگر را برای نخستین بار ملاقات کرده اند. به گفته این دو نفر، علیرضا به آنها پیشنهاد کرده که هزینه سفرشان به مالزی را بپردازد در عوض آنها مواد غذایی، مانند شیرینی و آجیل به همراهشان به مالزی ببرند. سپس، مرد دیگری به نام بهزاد به هتل آنها رفته و مواد غذایی بسته بندی شده را در اختیار آنها قرار داده است.

در نهایت، وقتی ماموران پلیس در حال بازرسی وسایل این دو زن جوان بوده اند، مواد مخدر را در جاسازی شده در کیف لباس‌های آنها پیدا کرده اند.



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016