جمعه 12 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> له شدن ماشین عروس و مرگ مغزی داماد در واژگونی تریلی زباله (+ تصاویر)

آینده آنلاین - چهارشنبه 10 مهر یک کاروان عروسی شامل 5 خودرو در بزرگراه شهید یاسینی از رودهن به سمت تهران در حرکت بودند که ناگهان یک تریلر 18 چرخ حمل زباله چپ کرد و روی این خودروها افتاد. در نتیجه این حادثه ۸ نفر مصدوم شدند. داماد به علت شدت جراحت در سر دچار مرگ مغزی شد اما عروس آسیب چندانی ندید.

تعداد 6 دستگاه آمبولانس به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مصدومان را با انجام اقدامات پزشکی مناسب به بیمارستانهای امام حسین، تهرانپارس و الغدیر منتقل نمودند.

متاسفانه در این حادثه به 8 نفر از سرنشینان خودروها،آسیب وارد شد که حال داماد به علت ضربه به سر و تروما به گردن وخیم گزارش شده است.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 









توضیحات شهرداری درباره واژگونی کامیون حمل زباله بر خودروی عروسی

تسنیم نوشت:

معاون خدمات شهری شهردار تهران توضیحاتی درباره واژگونی کامیون حمل بار بر خودروی عروسی در شب گذشته مطرح کرد.

مجتبی عبدالهی، درباره حادثه شب گذشته مبنی بر افتادن کامیون حمل زباله روی یک ماشین عروس، اظهار داشت: یک کاروان عروسی در حاشیه ای خطرناک از بزرگراه شهید یاسینی در حال پایکوپی و جشن بودند و کامیون حمل زباله بعد از عبور از پل با این کاروان مواجه می شود که برای برخورد نکردن با آنها خودرو را به سمت فضای سبزی که در سمت راست بزگراه بوده هدایت می کند.
وی با تأکید بر اینکه سرعت کامیون بالا نبوده است، ادامه داد: قسمتی که خودرو به سمت آن هدایت شد دارای شیب بود و باعث شد قسمت بار کامیون از آن جدا شده و با خودروی عروس برخورد کند.

معاون خدمات شهری شهردار تهران تصریح کرد: هم اکنون پلیس در حال بررسی این موضوع است تا مشخص شود مقصر حادثه چه کسی بوده است.



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016