جمعه 24 تیر 1384

تكذيب مطالب روزنامه " لارپوبليكا" از سوي سفارت جمهوري ‌اسلامي‌ ايران در رم، ايرنا

سفارت جمهوري‌ اسلامي‌ ايران در رم با انتشار جوابيه‌اي، مطالب خلاف واقع درج شده در روزنامه ايتاليايي "لارپوبليكا" را به شدت تكذيب كرد.


دراين جوابيه كه درشماره ‌روز گذشته ‌اين روزنامه ‌ايتاليايي به چاپ رسيده، آمده‌ است: در شماره روز شنبه دوم جولاي ‪ ۲۰۰۵‬آن روزنامه ، مقاله‌اي با عنوان "اتهامات جديد رييس جمهور ايران " به قلم خبرنگار آن روزنامه آقاي " آرتور زامپاليونه " به چاپ رسيده است، ضمن تكذيب قاطع كليه اتهامات بي‌اساس و به دور از واقعيت مطروحه درمقاله مذكور ، خاطر نشان مي‌سازد كه تكرار ادعاهاي واهي منابع مشكوك و غير معتبر، با خط مشي معقول و سنتي آن روزنامه منافات داشته و كمكي به تفاهم ميان ملتها و كشورها نخواهد كرد.

درجوابيه دفتر مطبوعاتي سفارت ايران در رم همچنين تاكيد شده ‌است: انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري در ايران كاملا آزاد و درعين حال مبتني بر اصول و قواعد دموكراسي برگزار شده و به‌همين دليل، نتايج حاصل از آن به عنوان يك واقعيت دموكراتيك بايد مورد احترام قرار گيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سه‌شنبه گذشته نيز سفارت جمهوري اسلامي ايران در رم با انتشار يك جوابيه ديگر مطالب درج شده در روزنامه ‌ايتاليايي " كويره دلاسرا" را تكذيب كرده بود كه اين تكذبيه نيز عينا دراين روزنامه به چاپ رسيد.

Copyright: gooya.com 2016