سه شنبه 28 تیر 1384

معرفي 18 زن براي حضور دركابينه احمدي نژاد، ايسنا

10 تشكل زنان اصولگرا نام 18 زن را براي فعاليت در دولت آتي به احمدي‌نژاد پيشنهاد داده‌اند.

مريم بهروزي، دبير سياسي جبهه پيروان خط امام و رهبري ، در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي ايسنا، همچنين خبرداد:« اين افراد براي پست‌هاي مختلفي مانند وزارت، معاونت وزير و مشاورت پيشنهاد شده‌اند.»

بهروزي پيش از اين نيز با بيان اينكه هيچ تفاوتي بين كابينه هفتاد ميليوني و همگرايي اعضاي كابينه وجود ندارد،به خبرنگار ايسنا گفته بود: «افراد و گروه‌هاي همگرا بسيار زيادند و اين‌گونه نيست كه نقصي متوجه كار آنها باشد. اگر دولت مي‌خواهد كار كند و از اختلافات و جنگ‌هاي داخلي در امان باشد، حتما بايد با از يك گروه همگرا استفاده كند.»

وي در مورد تركيب كابينه نيز اظهار داشت: «بايد از افراد صالح، شايسته، كارآمد، توانمند، مسووليت‌پذير، دلسوز جامعه و درد آشنا در كابينه استفاده شود. از منظر ديگر، مساله جنسيت نبايد در انتخاب كابينه لحاظ شود و همان طور كه مقام معظم رهبري فرمودند هر گاه اصلح را گزينش مي‌كنيد زنان را نيز ببينيد. احمدي‌نژاد بايد حضور زنان را در انتخاب خود و با ديد وسيع و عادلانه لحاظ كند.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بهروزي ادامه داد: «به غير از اينكه وزراي زن بايد در كابينه باشند، حداقل سه زن در معاونت‌هاي امور اجتماعي - فرهنگي زنان، امور سياسي - بين‌المللي زنان و امور حقوقي و اقتصادي زنان در تركيب كابينه وجود داشته باشند تا بطور خاص به مسائل زنان نگاه شود و مظلوميت زنان در دولت كار احمدي‌نژاد خاتمه يابد.»

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معرفي 18 زن براي حضور دركابينه احمدي نژاد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016