پنجشنبه 16 خرداد 1387

گوشه هايی از چگونگی ضرب و شتم محمد ميرزا خانی، امضا محفوظ

توضيح - اين ای. ميل به خبرنامه گويا رسيده است و صحت و سقم آن بر ما مشخص نيست:


محمد ميرزا خانی را نجات دهيد

اينجانب اطلاعاتی در مورد وضعيت محمد ميرزاخانی را به شما ميرسانم.

محمد ميرزاخانی ۳۷ ساله، متاهل و دارای يک فرزند ۸ ساله می باشد وی ورزشکار وعضو تيم کوهنوردی و مشت زنی ايران بوده است.

وی در روز ۳ خرداد به همراه هزاران نفر در خيابان ولی عصر حضور داشت که ناگاه متوجه حمله ماموران نيروی انتظامی از جمله يک سرهنگ به يک دختر جوان شد که ماموران اين دختر را با باتوم و مشت ولگد مورد ضرب و شتم قرار دادند. در اين هنگام محمد به دليل داشتن روحيه ورزشکاری و پهلوانی بطرف آن دختر ميرود تا شايد بتواند آن را از دست ماموران نجات دهد. که در اين لحظه ماموران نيز با باتوم به محمد حمله کرده ومورد ضرب وشتم شديد خود قرار ميدهند و او هم برای دفاع از خود ناچار ضربه ای به صورت يکی از ماموران ميزند. و سپس ماموران او ويک نفر ديگر را دستگير کرده و به مکانی نامعلوم ميبرند و با بستن اين دونفر به تخت آنها را شکنجه ميدهند.

محمد ميرزاخانی در اين شکنجه يکی از دستانش به شدت آسيب ديده، از پشت ۲مهره کمر سمت چپ ، زانوی پای چپ و در باستن پای راست ناحيه ای به ابعاد ۱۰ در ۱۵ سانتی کبود شده است. اين آثار شکنجه فقط مربوط به شب ۳ خرداد است و اينجانب از شکنجه های بعدی او در بازداشتگاه پليس ويژه امنيت و در زندان اوين اطلاعی ندارم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لذا از شما می خواهم تا با فشار روی قاضی پرونده (قاضی حداد) و سرهنگ نيروی انتظامی (نژاد ابراهيمی) وی را از زير شکنجه های ماموران نيروی انتظامی نجات دهيم.

پاينده ايران
درود بر دلاوران راستين ايران

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گوشه هايی از چگونگی ضرب و شتم محمد ميرزا خانی، امضا محفوظ' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016