دوشنبه 4 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: حسين موسويان اطلاعات کشور را به بيگانه داده است، انتخاب

- شکايت موسويان از رسانه ها را با رهبری در ميان گذاشتم
- به شاهرودی تذکر می دهم

خبرگزاری انتخاب : در حالی که پيش از اين، دفتر رياست جمهوری هر گونه اظهار نظر در مورد موسويان از سوی رييس جمهور را تکذيب کرده بود، احمدی نژاد صبح در حاشيه بازديد از نمايشگاه مطبوعات پيرامون شکايت حسين موسويان از رسانه هايی که به پوشش اخبار مرتبط با پرونده وی پرداخته اند، با انتقاد از اين روند به رجانيوز تأکيد کرد: اين موضوع را با رهبر انقلاب در ميان گذاشته و به رئيس قوه قضائيه نيز در ملاقات امروز متذکر خواهم شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در حالی که پيش از اين، دفتر رياست جمهوری هر گونه اظهار نظر در مورد موسويان از سوی رييس جمهور را تکذيب کرده بود، احمدی نژاد صبح در حاشيه بازديد از نمايشگاه مطبوعات پيرامون شکايت حسين موسويان از رسانه هايی که به پوشش اخبار مرتبط با پرونده وی پرداخته اند، با انتقاد از اين روند به رجانيوز تأکيد کرد: اين موضوع را با رهبر انقلاب در ميان گذاشته و به رئيس قوه قضائيه نيز در ملاقات امروز متذکر خواهم شد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب، دکتر محمود احمدی نژاد همچنين اظهار داشت: اين اتفاقات در حالی رخ می دهد که فردی که اطلاعات کشور را به بيگانه داده، آزادانه در جامعه می گردد اما رسانه هايی که به اين موضوع پرداخته اند، محاکمه می شوند.

وی در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اينکه آيا دولت از پيگيری موضوع ارائه اطلاعات هسته ای عقب نشينی کرد، با رد اين ادعا بر پيگيری جدی اين موضوع از سوی دولت و در ميان گذاشتن موضوع با مقامات عالی رتبه نظام تأکيد کرد.

وی در پاسخ به اين سؤال که در حال حاضر رسانه های عدالتخواه به دليل افشای حقايق اين پرونده تحت فشار بوده و از آنها خواسته می شود رسماً از اطلاع رسانی خود عذرخواهی کنند، گفت: عدالتخواهی وحق طلبی بی هزينه نيست وهمين که اين رسانه ها را تحت فشار قرار داده اند، نشان از اين دارد که صحيح عمل کرده اند.

اين اظهار نظر محمود احمدی نژاد در حالی بيان می شود که چندی پيش، دفتر رياست جمهوری در واکنش به اظهارنظر توکلی مبنی بر اين که «اخبار منتشر شده در مورد ادعای جاسوسی آقای موسويان، از سوی رييس جمهور و برخی مقامات دولتی منتشر شده»، با ارسال تکذيبيه ای خطاب به احمد توکلی آورد:

رييس جمهور در خصوص پرونده مذاکره کننده هسته ای هيچگاه خارج از چارچوب رسيدگی های قانونی اظهار نظر ننموده و قصد اعمال نظر نداشته اند.

اگر در پيچ و خم مراودات سياسی ائتلاف جديدی در حال شکل گيری است و يا امواج مختلف سياسی را برای ايجاد ائتلاف يا جريان های سياسی موافق می بينيد، نبايد اشتباهات گذشته خود را به رييس جمهور نسبت دهيد.

در ادامه ی توضيحات دفتر رييس جمهور آمده است: بنابراين لازم است که يک بار ديگر از بابت غفلت دوباره تان استغفار کنيد.

ضروری است در پيشگاه ملت شريف ايران و حسب قوانين موضوعه حاکم بر انتشار اخبار کذب، پاسخگوی اين فرافکنی اتهام گونه باشيد.





















Copyright: gooya.com 2016