شنبه 2 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: رفتار کردان را در روز استيضاح يک رفتار انقلابی، آرمانی و مبتنی بر فرهنگ بسيجی ديدم، ايسنا

رييس‌جمهور عصر روز شنبه در مراسم توديع علی کردان و معارفه صادق محصولی به عنوان وزير جديد کشور گفت: من رفتار آقای کردان در روز استيضاح را يک رفتار انقلابی‌، آرمانی و مبتنی بر فرهنگ بسيجی ديدم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايسنا، رييس‌جمهور افزود: من می‌ديديم که ايشان آبروی خود را گذاشت تا لطمه‌ای به انسجام ملی و ارکان نظام و حيثيت کشور وارد نشود. فحش‌ها را خورد، تحمل کرد و حرفی نزد و اين يعنی بسيجی بودن.

رييس‌جمهور گفت: ‌من از ايشان به خاطر خدماتشان در طول اين سه ماه و هم‌چنين خدماتشان بعد از انقلاب تشکر و قدردانی می‌کنم. ما بعد از انقلاب وزير کشوری نداشتيم که اين قدر تحت فشار باشد. ايشان از جهت‌های مختلف تحت فشار بودند. خود ايشان چيزی نگفت و من هم نمی‌گويم، ولی ايشان به خاطر خدا خيلی ايستادگی کرد و من اين برداشت را می‌کنم و مطمئن هستم کسی که خود و آبروی خود را با خدا معامله می‌کند، خدا به بهترين وجه آن را خواهد خريد. خدا مثل ما نيست که کم ظرفيت باشد و در بازی‌های کم سطح و سخيف گرفتار.

رييس‌جمهور با بيان اين که عده‌ای هم‌اکنون انتخابات را نشانه گرفته‌اند و می‌خواهند آن را بزنند، گفت:‌ در واقع عمل آن‌ها به خاطر اين است که اگر يک موقع نتايج انتخابات مورد نظرشان نبود، به آن خدشه وارد کنند.

وی گفت: در کشوری که بيش صدها هزار نفر خون خود را برای دفاع از انقلاب داده‌اند، خيلی بد است که در چنين فضايی بيفتيم؛ يعنی در بازی‌های سخيف و سطح پايين و اين خيلی سقوط، انحطاط و خسارت است؛ البته ملت ما هوشمند است و ارکان اين کشور با اين حرف‌های پايين و دم‌دستی و تکراری هيچ‌گاه خدشه‌دار نخواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016