دوشنبه 11 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بورس های امارات از فردا تا ۹ روز آينده تعطيل شد، فارس

خبرگزاری فارس: به دنبال تداوم روند نزولی ارزش سهام دولت امارات اعلام کرد به مناسبت روز ملی و عيد سعيد قربان بورس های اين کشور طی روزهای دوم تا دهم دسامبر تعطيل است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس اداره کالاها و اوراق بهادار امارات اعلام کرد کليه بازارهای سهام اين کشور از فردا تا روز ۱۱ دسامبر تعطيل خواهد بود.
بر اساس خبری که در سايت اينترنتی اين اداره آمده است به مناسبت روز ملی اين کشور و عيد سعيد قربان بورس های امارات در طی روزهای دوم تا دهم دسامبر تعطيل است.
بورس های امارات تحت تاثير بحران مالی امريکا با کاهش شديد ارزش خود طی ماه های اخير مواجه شده اند. ارزش بورس دوبی طی سال جاری ميلادی بيش از ۶۰ درصد کاهش داشته است.
تحليلگران معتقدند با توجه به ادامه يافتن بحران اقتصادی در جهان و تداوم روند نزولی شاخص بورس ها تعطيلی بورس های امارات می تواند از کاهش بيش از پيش ارزش سهام در اين بورس ها جلوگيری کند.
پيش تر مقامات کويت برای جلوگيری از کاهش بيش از پيش ارزش سهام ، بورس اين کشور را به مدت دو هفته تعطيل کرده بودند.





















Copyright: gooya.com 2016