چهارشنبه 13 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت اطلاعات از همايش جبهه ملی ايران در تهران جلوگيری کرد، اطلاعيه جبهه ملی ايران (تهران)

مقامات وزارت اطلاعات به جبهه ملی ايران اعلام نمودند که از تشکيل پلنوم درون سازمانی سراسری جبهه ملی که مقرر شده بود در پانزدهم آذر ۱۳۸۷ در تهران برگزار گردد؛ ممانعت بعمل خواهند آورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پلنوم داخل کشوری جبهه ملی ازمدتها قبل برنامه ريزی شده و بنا بود در پانزدهم آذر ماه هشتاد و هفت با حضور شماری از نمايندگان سازمانهای تهران و شهرهای ديگر ايران در تهران, برابر اساسنامه برگزارشود.

جبهه ملی ايران با اعتراض شديد به اين اقدام که تداوم نقض آشکار اعلاميه جهانی حقوق بشر و ناديده گرفتن حق آزادی اجتماعات, آزادی بيان و آزادی قلم در ايران است, به آگاهی ميرساند که در اولين فرصت مناسب پلنوم را برگزار خواهد کرد. در روزهايی که به قدرت نشستگان حاکم سخن از آزادی در ايران ميگويند و به جهانيان خبر از آزادی انتخابات ميدهند چگونه است که از يک اجتماع محدود سازمانی جبهه ملی نگران ميشوند و از تشکيل آن ممانعت بعمل مياورند؟ اگر به اعمال محدوديت های روزافزون حاکمان نسبت به گروههای سياسی و اجتماعی دگرانديشان توجه شود آشکار است که در انتخابات آينده نيز چون گذشته ها مردم ايران از آزادی محروم خواهند بود.

دوازدهم آذرماه ۱۳۸۷
جبهه ملی ايران (تهران)





















Copyright: gooya.com 2016