چهارشنبه 4 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادامه خشونت عليه زنان در کردستان ايران، آژانس خبری موکريان

سرويس اجتماعی : چندی پيش در تعدادی از سايت ها خبری درج شد که زنی به نام سحر در پيرانشهر، به علت آزار و اذيت های همسرش با حلق آويز کردن خود، به زندگی مشقت بارش پايان داد، چندی بعد گزارش رسيد که براساس مدارک و شواهدی که در پی کالبد شکافی جسد اين زن در پزشکی قانونی و همچنين اعترافات همسرش بدست آمده ، روشن شده که همسر اين زن بيچاره پيش از حلق آويز کردن ، او را با ضربات چوب از پای درآورده و سپس برای صحنه سازی، جسد بی جان سحر را حلق آويز نموده تا وانمود کند زن ، خود دست به خودکشی زده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تنها در مدت کم تر از يک ماه، اين چندمين مورد از خشونت عليه زنان است که از پيرانشهر گزارش شده که متأسفانه همگی نيز منجر به فوت شده اند، پيشتر دو زن جوان به نام های گوهر و مهناز با خودسوزی، به زندگی خود خاتمه دادند و همزمان در مهاباد نيز زنی به نام شهين به دنبال آزار و اذيت های همسرش، با سرکشيدن مشتی قرص به زندگی پر از درد و محنت خود خاتمه داده است.





















Copyright: gooya.com 2016