جمعه 13 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لغو امتياز روزنامه تهران امروز باطل شد، ايلنا

جانشين مديرمسؤول تهران امروز: منع قانونی برای انتشار مجدد روزنامه تهران امروز وجود ندارد

تهران- خبرگزاری کار ايران
لغو امتياز روزنامه تهران امروز با حکم دادگاه عمومی تهران و دادگاه تجديد نظر باطل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسين قربان زاده جانشين مديرمسؤول وقت روزنامه تهران امروز و سردبير در گفت و گو با خبرنگار"ايلنا" با تاييد اين مطلب، گفت: بعد از تصميم هيات نظارت بر مطبوعات که به صورت فوق العاده جلسه‏ای را برگزار و حکم لغو امتياز روزنامه را صادر کرده بود، موضوع ابطال لغو امتياز در دادگاه شعبه ۲۷ شهيد بهشتی بررسی شد و با استماع ادله و مستندات توسط قاضی کلانتريان، پس از برگزاری جلسه حضوری حکم لغو امتياز روزنامه توسط هيات نظارت بر مطبوعات غير قانونی تشخيص داده شد.
وی ادامه داد: پس از اين که هيات نظارت بر مطبوعات خواهان تجديد نظر در حکم شد با بررسی در دادگاه تجديد نظر استان تهران، با استناد بر ادله و مستندات همان حکم دادگاه عمومی مبنی بر ابطال حکم هيات بر نظارت بر مطبوعات صحيح تشخيص داده شد.
قربان زاده اظهار کرد: از آنجا که احکام هيات نظارت بر مطبوعات قطعی و قابل اجراست، بنابراين پس از ابطال حکم هيات نظارت هيچ منع قانونی برای انتشار مجدد روزنامه تهران امروز وجود ندارد.
وی درباره زمان انتشار مجدد روزنامه تهران امروز خاطر نشان کرد: اين موضوع بستگی به مجموعه داخلی دارد که بايد جوانب امر ديده شود. تا کنون مشکلات بيرونی بوده و پس از اين می‏توان روی زمان انتشار آن نظر داد اما به هر ترتيب تهران امروز به زودی منتشر خواهد شد.
روزنامه تهران امروز در تاريخ ۲/۴/۸۷ پس از انتشار ويژه نامه هفتگی خود با موضوع سالگرد سوم تير با حکم هيات نظارت بر مطبوعات لغو شد و باحکم دادگاه عمومی تهران و دادگاه تجديد نظر تهران حکم هيات نظارت بر مطبوعات برای انتشار روزنامه تهران امروز لغو و اين روزنامه پس از ۶ ماه و اندی مجدد به جمع روزنامه‏های کشور باز خواهد گشت.
هيات نظارت بر مطبوعات پيش از ورود به دستور تخلفات پرونده تهران امروز در ويژه ‏نامه هفتگی‏اش وضعيت صاحب امتياز را مورد بررسی قرار داده بود و مستند بند ۱ قسمت ب ماده ۹ قانون مطبوعات به علت وجود اشکالات قانونی در اساسنامه شرکت سيمای مهر هستی به عنوان صاحب امتياز روزنامه تهران امروز اين روزنامه را لغو امتياز کرد.
شايان ذکر است،تا کنون در سابقه مطبوعاتی لغو امتياز روزنامه‏ای باطل نشده است و روزنامه تهران امروز اولين روزنامه‏ای است که پس از لغو امتياز مجدد منتشر خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016