شنبه 21 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدرضا عارف: اشخاص ديگری جز خاتمی نيز حائز شرايط کانديداتوری هستند، فارس

خبرگزاری فارس: معاون اول دولت هشتم با بيان اينکه در جمع اصلاحات نخبگان زياد وجود دارد، گفت: اگر خاتمی در انتخابات شرکت نکند اشخاص ديگری نيز هستند که حائز شرايط باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش باشگاه خبری خبرگزاری فارس «توانا» محمدرضا عارف معاون اول دولت هشتم در حاشيه مراسم ترحيم مادر سيد محمدعلی ابطحی در جمع خبرنگاران گفت: در جمع اصلاحات نخبگان زياد وجود دارد اما نکته‌ای که در مورد محمد خاتمی مطرح است اين است که وی تجربه و پايگاه خوبی هم در داخل و خارج کشور دارد.
وی افزود: در اين شرايط که شرايط خاصی برای کشور است اگر خاتمی تصميم به حضور در انتخابات بگيرد به نفع نظام است و اين در حاليست که اگر وی در انتخابات شرکت نکند اشخاص ديگری هستند که حائز شرايط باشند.
معاون اول رئيس‌جمهور در دوره اصلاحات خاطر نشان کرد: به هيچ وجه احتمال رقابت بين من و خاتمی وجود ندارد.
وی در ادامه گفت: با توجه به اينکه بنياد باران کار سياسی انجام نمی‌دهد تنها وظيفه‌ای که برعهده ما است تهيه برنامه راهبردی برای ارائه به کانديدای واحد اصلاحات خواهد بود.
وی در خصوص حضور ميرحسين موسوی در انتخابات نيز گفت: ما از حضور مير حسين موسوی استقبال می‌کنيم به دليل اينکه وی شخصيت‌های برجسته انقلاب است و هشت سال تجربه موفق در اداره کشور راه دارد.
وی در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر اينکه بعضی از پايگاه‌های خبری جبهه اصلاحات خبری را مبنی بر نيامدن خاتمی به انتخابات را منتشر کرده‌اند، گفت: اين موضوع را تکذيب می‌کنم و چنين بحثی صورت نگرفته است و خاتمی هنوز تصميم‌گيری نکرده است.
وی در ادامه افزود: دغدغه اصلی اصلاحات اجماع بر روی کانديدای واحد است و بحث مهم ديگر سلامت انتخابات و دقت لازم در امر انتخابات است چراکه مسئولين امانت‌دار مردم هستند.





















Copyright: gooya.com 2016