شنبه 21 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌‏نژاد: بايد ساختار و مکان شورای امنيت تغيير کند، ايلنا

- تصميمات يک جانبه شورای امنيت ديگر هيچ ارزشی برای ملت‌‏ها ندارد

تهران- خبرگزاری کار ايران
رئيس‌‏جمهور با انتقاد از عملکرد سازمان ملل به ويژه شورای امنيت در خصوص جنايات هولناک رژيم صهيونيستی در نوار غزه گفت: از اين به بعد تصميمات يک جانبه و ضدانسانی شورای امنيت هيچ ارزشی برای ملت‌‏ها ندارد و بايد ساختار و مکان شورای امنيت تغيير کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش "ايلنا"، محمود احمدی‌‏نژاد در جمع عزاداران حسينی کارکنان و بسيجيان نهاد رياست جمهوری، راه امام حسين(ع) را راه سعادتمند و کمال انسانی دانست و گفت: راه امام حسين(ع) و يارانش ادامه را پيامبر گرامی اسلام، امامت و ولايت است که اين راه انسان را به عزت‌‏مداری می‌‏رساند.
رئيس‌‏جمهور در ادامه افزود: در مسير راه حسينی پاکی و متعالی است و به همين دليل امروز ما اين مسير و صحنه را داريم.
احمدی‌‏نژاد با اشاره به حملات و جنايت رژيم صهيونيستی در غزه گفت: اساس تاسيس اين رژيم برپايه ظلم، تجاوز و کشتار بوده است تا پايگاهی در کل دنيا داشته باشند.
وی تجاوز و وحشی‌‏گری رژيم صهيونيستی در غزه را در تاريخ بی‌‏سابقه دانست و گفت: کشتار کودک چند ماهه، بمباران خانه‌‏های مسکونی ، کشتار زنان و مردان و ندادن مواد غذايی در ابعاد وسيع به مردم غزه از جمله جناياتی است که رژيم صهيونيستی انجام داده است.
رئيس‌‏جمهور جبران شکست از مقاومت لبنان در جنگ ۳۳روزه را به عنوان يکی از زمينه‌‏های حمله به مردم بی گناه غزه دانست و گفت: در جنگ با لبنان فلسفه وجودی و افسانه پوشالی شکست‌‏ناپذيری اين رژيم برباد رفت و خيال می‌‏کردند با ضعيف‌‏تر کردن مقاومت می‌‏توانند آنها را شکست دهند اما به فضل الهی در اين عرصه هم زمين خوردند و شکست خواهند خورد.





















Copyright: gooya.com 2016