شنبه 28 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تنها افسر بعثی شاهد بمباران حلبچه فرار کرد! انتخاب

* سرتيپ خلبان طارق رمضان العزاوی که در فاجعه بمباران شيميايی حلبچه حاضر بود پس از فرار از زندانی در شهر سليمانيه ، به انگليس رفت و پناهنده سياسی شد.پيشتر ، و همزمان با آغاز محاکمه سران رژيم صدام به اتهام بمباران حلبچه ، مسوولان امنيتی سليمانيه در کردستان عراق از فرار اين افسر عالی رژيم صدام که شاهد معتبر اين فاجعه بوده است ، خبر دادند.

تنها افسر بعثی شاهد فاجعه بمباران حلبچه در سال ۱۹۸۸، به انگليس پناهنده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری "انتخاب"، روزنامه الصباح الجديد نوشت سرتيپ خلبان "طارق رمضان العزاوی" که در فاجعه بمباران شيميايی حلبچه حاضر بود پس از فرار از زندانی در شهر سليمانيه ، به انگليس رفت و پناهنده سياسی شد.

پيشتر ، و همزمان با آغاز محاکمه سران رژيم صدام به اتهام بمباران حلبچه ، مسوولان امنيتی سليمانيه در کردستان عراق از فرار اين افسر عالی رژيم صدام که شاهد معتبر اين فاجعه بوده است ، خبر دادند.

با فرار "طارق رمضان" دادگاه رسيدگی به جنايات رژيم صدام درباره حلبچه با مشکلی جديد مواجه شد.

مسوولان دفاع از حقوق آسيب ديدگان بمباران شيميايی حلبچه در کردستان در تظاهرات مختلفی ، محاکمه عاملان اصلی فرار اين خلبان بعثی را خواستار شدند.

دادگاه رسيدگی به بمباران حلبچه نيز اعلام کرد: به رغم پناهنده شدن اين خلبان در انگليس، از پليس بين الملل درخواست خواهد کرد تا وی را دستگير کند و به عراق بازگرداند.





















Copyright: gooya.com 2016