دوشنبه 7 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دلگيری مجمع روحانيون مبارز از خاتمی به دليل طرح مجدد ميرحسين، انتخاب

خبرنگار خبرگزاری «انتخاب» Entekhab.Org، کسب اطلاع کرد که اعضای مجمع روحانيون مبارز در جلسه ای به شدت از طرح مجدد ميرحسين موسوی توسط سيد محمد خاتمی انتقاد کرده اند.

بنابراين گزارش، اعضای اين مجمع طی جلسه ای با حضور خاتمی ، به شدت رييس جمهور پيشين ايران را از طرح مجدد مهندس ميرحسين موسوی برحذر داشته اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


براساس شنيده های «انتخاب»، اقدامات اخير خاتمی در طرح مجدد مهندس موسوی، باعث دلگيری و ناراحتی اعضای اين مجمع شده است.

درخواست مجمع روحانيون مبارز از خاتمی: کانديدا بشويد

مجمع روحانيون مبارز اعلام کرد در جلسه يکشنبه‌شب خود با بررسی و تحليل مسائل سياسی کشور و اخبار انتخابات، مجددا و موکدا از حجت‌الاسلام والمسلمين خاتمی درخواست کرد نامزدی در انتخابات رياست‌جمهوری را بپذيرد.

به گزارش انتخاب، در اين جلسه از سيدمحمد خاتمی خواسته شده است « به تقاضاهای فزاينده اقشار وسيع مردم و جريان‌های گسترده سياسی ، فرهنگی و اجتماعی و ديگر گروه‌های مختلف پاسخ مثبت دهد و کانديداتوری دهمين دوره رياست‌جمهوری را بپذيرد و در دهه مبارکه فجر تصميم نهايی خود را اعلام کند.

بر اساس اين گزارش در اين جلسه هم‌چنين از پايداری و مقاومت حماس و مردم مسلمان و قهرمان غزه در نبرد عليه رژيم صهيونيستی اسرائيل تجليل و پيروزی توام با مظلوميت آنان نشانی ديگر از پيروزی خون بر شمشير و حق بر باطل دانسته شد و بر ضرورت هوشياری در برابر توطئه‌های رژيم اشغال‌گر قدس و همدستان آن تاکيد شد.





















Copyright: gooya.com 2016